Gå til innhold

Føre opp faren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja han stakk når jeg ikke ville ta nok en abort for han. En var mer enn nok og egentlig for mye for meg.

Han truer og er blitt en helt annen person. Jeg burde sett det før. Han har truet sin eks med å ta fra hu ungen. Ikke at jeg tror at en mann uten jobb på 9 år får det til...med mindre han skjerper seg på alle plan.

Mitt spørsmål er; om han ikke er tilstede, trenger eller bør jeg føre han opp som far? Da må han vel signere på pass, da har han rettigheter etc?

Han kommer med tull om at han kanskje ikke er faren. Jeg ler så jeg tisser på meg av de dumme påstandene. Men er redd for truslene og at han er muslim med sterke kontakter. Har sett at de har fått sendt folk ut av Norge faktisk!

Bor selv i utlandet. Har nok med en eks mann, 4 år siden vi ble skilt, 10 år sammen, et barn fra ekteskapet - som har mer å si enn han burde.

Jeg ønsker et fredelig liv!

Jobber hardt! Vasker og rydder har er dag. Lager masse god mat, baker, er aktiv, og prøver febrilsk å bygge et nettverk.

Vil ikke livet bli lettere uten å føre han opp? Familien hans vil jo ikke vite av oss!...om de alle vet om oss da..

Takk gud for at det er termin i Desember!

Anonymous poster hash: 44e1b...d37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke ført han!

Her var heller ikke barnefaren intressert i å delta i barnet sitt liv før han måtte begynne å betale barnebidrag.

Ettersom han likevel måtte betale barnebidrag så valgte han å ha kontakt med barnet likevel.

Barnet er nå 3 år å jeg lever konstant på en trussel om at barnet mitt skal bli tatt fra meg.

Han truer med å ringe barnevernet hver gang han ikke får viljen sin,å ved ett tilfelle har han også gjort det men da ble han avvist å fikk beskjed om at det var noe han måtte ta opp på familievernskontoret.

Vet ett annet tilfelle var det barnehagen som fikk han fra å ringe barnevernet.

Han truer også ofte med at han skal gå rettens vei for å få barnet 100 %.

Føler nesten at jeg har min egen sønn på lånt tid ettersom han hele tiden truer med å ta sønnen min fra meg :(

Har faktisk vært så langt nede at jeg har tenkt at jeg likegodt bare kan gi fra meg sønnen min,for enten så tar barnevernet han fra meg ellers så vinner barnefaren i retten..

Har heldigvis blitt sterkere å gir ikke opp sønnen min uten kamp!

Jeg angrer så bittert på at jeg skrev han opp som far å skulle gjerne hatt 3000 kr mindre i måneden bare jeg slapp å ha barnefaren i livet vårt.

Her har også barnefaren nektet å skrive under på pass når jeg skulle på ferie med kjæresten min og selvsagt har med småen.

Han har også nektet å gi tilatelse til å fjerne mandlene på barnet selv om alle mener at det er til barnets beste.

Småen har mange halsbetennelser i måneden og kaster opp all mat bare han er forkjølet pga store mandler.

Livet hadde vært så mye lettere om jeg aldri skrev opp faren :(

Ville hvertfall tenkt meg NØYE om før jeg skrev han opp!

Anonymous poster hash: 6dd51...be5
Skrevet

men fører du ikke opp far får du heller ikke bidrag

Skrevet

Når du har blitt gravid med denne mannen,og velger å beholde, mener jeg at du også må ta med deg de ulempene det medfører. Det er ikke lov å ikke skrive opp barnefar når man faktisk vet hvem det er.(Ja, jeg vet at mange nekter,og at det ikke skjer noe med dem, men det er likevel ikke lov). En ting er at du tar fra far et barn han ikke ønsker seg. Det er forsåvidt greit nok.Men samtidig tar du fra barnet ditt faren sin.Han kommer kanskje ikke til å være en god og tilstedeværende far, men han er likefullt den faren barnet ditt har. Så sant far ikke misshandler barnet har ikke du rett til å frata barnet ditt sin far.  

Anonymous poster hash: ad80c...3b9
Skrevet

I noen tilfeller er det absolutt verdt å ikke få bidrag så lenge det fører til at barnefar ikke er intressert i barnet.

Skrevet

I noen tilfeller er det absolutt verdt å ikke få bidrag så lenge det fører til at barnefar ikke er intressert i barnet.

helt enig,men ville bare gjøre deg klart på det :) ingenting annet :)

Skrevet

Jeg får ikke barnebidrag da jeg er utmeldt av Norge. Jeg er redd han kan ta barnet med til Iran. Ser etter nytt sted å bo. Skifter tlf nummer i slutten av mnd. Sletter alle profiler og starter på nytt.

Sover i barns seng og har kniv i skapet ved døra!

Anonymous poster hash: 44e1b...d37

Skrevet

Jeg hadde ikke ført han opp.

Men så hadde ikke jeg rotet meg borti en muslim heller.

Anonymous poster hash: c59bc...312

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...