Gå til innhold

God eller dårlig burdagside?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min har snart bursdag (7 år) og jeg kom til å tenke på et alternativ til vanlige kaker og muffins. Vanligvis lager jeg til dette, men hva om jeg snudde på det.

Dersom jeg lager klar 2-3 muffins pr. gjest og gjør klar f.eks. 2 ulike smørkremer og farger en del mmf i ulike farger, tar fram ulike strøssel, sølvkuler osv, og finner fram alt bakeutstyret mitt (jeg har en del), så kan en del av bursdagen være at alle jentene skal få pynte sine egne muffins, enten som muffins, eller som små kaker.

Er det en god eller dårlig ide tror dere?

Anonymous poster hash: 6ad91...09a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes morsomt ut. Og endel klin og opprydding for deg etterpå.

Du slipper leker ala sett halen på grisen og slik da

Anonymous poster hash: c18d6...4f6

Skrevet

Kommer an på hvor mange barn det er.

Anonymous poster hash: b0d41...32c

Gjest Zaria
Skrevet

Synes det høres ut som en god ide😃👍

Skrevet

Kommer an på hvor mange barn det er.

Anonymous poster hash: b0d41...32c

Jeg vil tro de blir 8-9 jenter inkludert mitt barn. Det er første bursdagen etter at hun begynte på skolen, så jeg vet ikke hvor mange som pleier å komme. I bhg som var veldig multikulturell var det alltid 3 barn som aldri kom. Nå er de 11 jenter i klassen, og uten å ville framstå som forutinntatt, regner jeg sånn halvveis med at det er i hvert fall 2 stykker som neppe kommer.

Blir det for mange tror du? Jeg tenkte å vise dem litt mulighet først, og så slippe dem løs etterpå.

HI

Anonymous poster hash: 6ad91...09a

Skrevet

Pappa lagde helt fantastiske bursdager når jeg var lita :) 

Vi fikk lage våre egne pizza'er. 
Han ordnet alt med ost/kjøttdeig/skinke osv klart slik at det var bare å legge på hva enn det var man ville. Han brukte pitabrød som pizzabunn. Muffins fikk vi også lage selv, kjempegøy!

Jeg tror slikt kan man gjøre hvis det ikke blir for mange unger, skal det være 20 unger hadde ikke jeg gjort det. :) kanskje maks 7-10 unger :)  

Anonymous poster hash: 764ec...d20
Skrevet

Vi hadde pynting av is i beger med 12 åtteåringer, stor suksess! Skal gjøre det samme i 7 -årsdag snart. Hadde all pynt i minimuffinsformer, slik at barna ikke måtte vente på tur.

quote name="Anonym bruker" post="147189273" timestamp="1431262115"]Pappa lagde helt fantastiske bursdager når jeg var lita :) Vi fikk lage våre egne pizza'er. Han ordnet alt med ost/kjøttdeig/skinke osv klart slik at det var bare å legge på hva enn det var man ville. Han brukte pitabrød som pizzabunn. Muffins fikk vi også lage selv, kjempegøy!Jeg tror slikt kan man gjøre hvis det ikke blir for mange unger, skal det være 20 unger hadde ikke jeg gjort det. :) kanskje maks 7-10 unger :)   Anonymous poster hash: 764ec...d20

Anonymous poster hash: 0f348...b51

Skrevet

Knallbra ide!

MEN jeg tror jeg hadde passet på å være litt fler en 2 voksenpersoner hvis det er mange barn...

Du kjenner jo sikkert selv gjestene. Er det rolige jenter som kan ta imot en beskjed, så er det jo enkelt. Når vi feiret 7-årsbursdag måtte vi ha en voksen som mer eller mindre fotfulgte et par av jentene (en voksen på hver).

Anonymous poster hash: 9106d...edb
Skrevet

I klassen til sønnen min går det flere barn fra andre kulturer, de kommer alltid i bursdager. 

Anonymous poster hash: 6eb00...185

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...