Gå til innhold

Vil jobbe som Pirat


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej alla! 

 

Tack før fantastisk sida,

 

Hjælper ofta att læsa om hur ni førældrar har det då jag sjælv vill ha barn vældigt snart!

(måste bara få allt på plats..!) 

 

Har bott i Oslo i mer æn 6 år, har en fin norsk pojkvæn och trivs vældigt gott med situationen! 
Har dock vantrivits i mitt jobb då jag inte kænner att jag kan sprida glædje och har varit på grænsen av att bli deprimerad av det! 

Jag har tidigare jobbat som barnunderhållare utomlands och vet att jag ær vældigt duktig på det. Ælskade att jobba med det, speciellt då det var ett stort gæng barn som log och var glad som bara barn kan vara!
Nu i hopp med att få en eget firma før att få all på plats innan jag kan bli gravid vill jag alltså prova min lycka med det i Oslo! 

 

Frågan ær hur jag ska gå fram och nå till barnfamiljer och andra barnsællskap som vill ha underhållning! Ær det nån av er fina mænniskor som har nått tips? 

På forhånd tack! :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke foreslå annet enn nettside og annonsering på Google.  

 

 

Det som for meg ville hatt stor betydning er godt språk på siden. Derfor ville jeg anbefalt deg å enten skrive på svensk eller få noen til å skrive for deg. For å lese innlegget ditt var tungt.  Det er godt ment at jeg skriver dette .  Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...