Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Det å holde avtaler er åpenbart vanskelig for tiden, i hvertfall med meg (og ungene) og de nærmeste rundt.....Når det kommer til den fantastiske nye forelskelsen så reiser han herifra to timer før avtalt. Ikke noe problem at han ikke kan holde avtaler med meg, men når han ikke holder de med ungene blir jeg eierene forbanna!!!!!! Lurer virkelig på hvordan han skal få til samvær etterhvert????? Anonymous poster hash: 3bab7...d68
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Er det du som ble forlatt av din ustabile mann etter 20 år, han som det er sååååååå synd på? Isåfall; we told you so! Anonymous poster hash: e141a...339
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Mitt beste tips er å roe temperamentet og slutte å bli oppstyr pga valg han gjør. Jeg har gitt opp ex`en for lenge siden, han kommer og går som det passer han neste, ikke mulig å ha en ordentlig samværsavtale. Barna er glade når han er med dem og spør ikke etter han ellers. Har lært meg til å aldri si noe til dem før dagen før samvær, i tilfelle han backer ut. Det hjalp iallfall ingenting her, uansett hvor mye jeg snakket med han, fvk, jeg ble sint, irritert og besatt av tanken på at han må da for i svarte se til å ta litt ansvar! Men neida, ingenting skjedde og jeg har innsett at jeg kan ikke forandre han. Bare meg selv, og derfor har jeg sluttet å forvente noe som helst fra han, orke ikke bruke energi på å irritere meg over han. Anonymous poster hash: 943ff...2ac
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #4 Skrevet 10. mai 2015 Du høres bitter og sur ut. Forstår at mannen din ikke orket mer... Anonymous poster hash: f7524...1d1
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #5 Skrevet 10. mai 2015 Er det du som ble forlatt av din ustabile mann etter 20 år, han som det er sååååååå synd på? Isåfall; we told you so! Anonymous poster hash: e141a...339 What she said. Få ned mest mulig om økonomi og omsorg på papiret. Det blir neppe bedre, men kanskje heller verre med tiden... Anonymous poster hash: 13141...8f8
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #6 Skrevet 10. mai 2015 Er det du som ble forlatt av din ustabile mann etter 20 år, han som det er sååååååå synd på? Isåfall; we told you so!Anonymous poster hash: e141a...339 Nei, er ikke henne, er dessverre flere med idioter av ekser. Er bare lei av at det han gjør går utover ungene, og nei jeg er ikke bitter bare sint på ungenes vegne. Kjefter ikke på han, men kommer til å ta det opp (nok en gang) på en ordentlig måte. HI Anonymous poster hash: 3bab7...d68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå