Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Møtte for en mnd siden en ny kollega, og vi hadde super kjemi. Føltes som vi hadde kjent hverandre lenge etter bare en dags bekjentskap. Fysisk tiltrekning var det også, og når blikkene våre møttes var det magisk. Han rødmet så søtt... Men det kan aldri bli oss, da han er opptatt. I en mnd har jeg svevd på skyer: nesten ingen matlyst, lyst å pynte meg ekstra osv. Men siste uken har han vært mer kjølig overfor meg, ikke like hjertelig og oppsøkende som før. Og jeg kjenner på en slags kjærlighetssorg..!? Denne helgen har vært tung, fordi jeg ikke har hatt like mange koselige samtaler å tenke tilbake på. (Ingenting over kanten, bare koselige samtaler om felles interesser). Har ikke snakket noe om "oss", så det har vært på et vennskapelig nivå, selv om det kunne -om begge var single -blitt mer. Nå er jeg tilbake i den grå hverdagen føler jeg, og har bittelitt kjærlighetssorg, som om jeg er forelsket i oppmerksomheten..? Måtte bare få ut tankene, inggen plsner om å være en home wrecker, så det er sagt. Anonymous poster hash: e0de3...810
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Da ville jeg avsluttet kontaken helt før det skjer noe dere begge kan komme til og angre på. Kjæresten hans setter sikkert ikke pris på kontakten dere har om det har slik innvirkning på deg. Kanskje har hun sett mld.? Han er i et forhold, hans ansvar, og litt ditt siden du vet han er i et forhold. Men siden du ikke har lyst til å ødelegge noe så ville jeg holdt meg unna. Han er opptatt. Anonymous poster hash: 6d1bc...694
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #5 Skrevet 10. mai 2015 Han var vel hyggelig mot en ny kollega. Du la for mye i det. Han er opptatt.. move on! Anonymous poster hash: feedc...b24
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #6 Skrevet 10. mai 2015 Takk dere! Jeg vet... Men det er vanskelig når man er i det... Hi Anonymous poster hash: e0de3...810
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #7 Skrevet 10. mai 2015 Ligg unna. Dette kan ikke ende opp i noe bra uansett. Hilsen meg som startet tråden for et par dager siden om at jeg hadde behov for å møte min manns elskerinne. Du vil ikke være en sånn person. Nå har du sjansen til å trekke deg ut før det er for sent. Anonymous poster hash: 59fe1...1da
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #8 Skrevet 10. mai 2015 Ligg unna. Dette kan ikke ende opp i noe bra uansett. Hilsen meg som startet tråden for et par dager siden om at jeg hadde behov for å møte min manns elskerinne. Du vil ikke være en sånn person. Nå har du sjansen til å trekke deg ut før det er for sent. Anonymous poster hash: 59fe1...1da Huff... Du har all min sympati! Til syvende og sist handler nok dette mer om at jeg koste meg med oppmerksomheten enn at jeg vil ha akkurat ham... Men jeg skal ligge unna, så det er sagt! Hi Anonymous poster hash: e0de3...810
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå