Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Hun kom hjem Igår og sa hun hadde så vondt i nakken og hadde en kul. På str med en ert kanskje. Hun har tydelig vont om man skal kjenne og når hun bøyer nakken bakover. Kan det være hoven lymfekjertel? Anonymous poster hash: 92631...5ce
SuperFries Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Er den bevegelig? Og er hun forkjøla, eller har vært?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #4 Skrevet 10. mai 2015 Nei ikke noe sånn bevegelig, men vanskelig og kjenne ordentlig etter pga hun hyler til og går vekk når jeg prøver og kjenne etter. Hun har ikke vært forkjølet eller syk på flere mndr. Anonymous poster hash: 92631...5ce
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #5 Skrevet 10. mai 2015 Kan være lymfe ja. Min gutt fikk en svær betennelse når han var 6 mnd. Rundt 3 cm nederst i hodet. Enda etter flere år, er det kul der.. Sjekk på nett etter hvor lymfeknutene er i øvre del av kroppen, så en tegning som gjorde at jeg forsto det var en lymfe. Kan jo også være en betent talgkjertel, så sjekk du! Kreft er det iallefall neppe;) Anonymous poster hash: f7451...9d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå