Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Vurderer å flytte dit, men usikker på hvordan det er å vokse opp der for barn. Hvordan er miljøet der? Er det trygt? Hvilke boligområder bør man holde seg unna? Anonymous poster hash: a63a2...2bd
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Topp å bo i Sandefjord!:-) Veldig godt kulturtilbud, gode skoler og flotte turmuligheter. Båten til Sverige går herfra, og flyplassen Torp ligger 10 min unna med bil Det er vel litt kriminalitet her som alle andre steder, men jeg har personlig ikke vært rammet av det eller kjenner noen som er involvert i sånt. Herlig å bo her på sommeren! Masse show, bryggeriv og masse turister. Mange kjentfolk har hytter her. Har mye å si hvilken side man bor på ja. Vil ikke anbefale Framnes-sida.. Ormestad osv (andre sida av byen). Men Virik, Ranvik, Bugården, Breidablikk, Mosserød osv er fine steder å bo:-) Jeg kunne ikke tenkt meg å flytte herfra :-) Jeg har gåavstand til butikker, 3 km til byen, svømmehall, fotballbane, akebakke, skøytebane, Bugårdsdammen (runde på 1,2 km det er fint å trene eller mate endene). Jeg bor i nærheten av Bugården og liker alt med nærområdet Velkommen skal du være! Anonymous poster hash: 70a38...078
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Topp å bo i Sandefjord!:-) Veldig godt kulturtilbud, gode skoler og flotte turmuligheter. Båten til Sverige går herfra, og flyplassen Torp ligger 10 min unna med bil Det er vel litt kriminalitet her som alle andre steder, men jeg har personlig ikke vært rammet av det eller kjenner noen som er involvert i sånt. Herlig å bo her på sommeren! Masse show, bryggeriv og masse turister. Mange kjentfolk har hytter her. Har mye å si hvilken side man bor på ja. Vil ikke anbefale Framnes-sida.. Ormestad osv (andre sida av byen). Men Virik, Ranvik, Bugården, Breidablikk, Mosserød osv er fine steder å bo:-) Jeg kunne ikke tenkt meg å flytte herfra :-) Jeg har gåavstand til butikker, 3 km til byen, svømmehall, fotballbane, akebakke, skøytebane, Bugårdsdammen (runde på 1,2 km det er fint å trene eller mate endene). Jeg bor i nærheten av Bugården og liker alt med nærområdet Velkommen skal du være! Anonymous poster hash: 70a38...078 Tusen takk for svar Hva er grunnen til at du ikke vil anbefale Framnessiden og Ormestad? Ligger ikke det på Vesterøya? Trodde det var et fint sted jeg? Anonymous poster hash: a63a2...2bd
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #4 Skrevet 10. mai 2015 Jeg bodde i Sandefjord før. Flott plass å bo! Savner sjøen og sommertiden der. Snart er vi heldige og bor ved sjøen igjen. Eneste negative jeg har å si om Sandefjord er at det kan være litt for jålete. Det er ikke noe galt med Framnes så vidt jeg har fått med meg. Men hadde holdt meg unna varden/ringkollen personlig. Anonymous poster hash: 2c69f...7aa
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #5 Skrevet 10. mai 2015 Topp å bo i Sandefjord!:-) Veldig godt kulturtilbud, gode skoler og flotte turmuligheter. Båten til Sverige går herfra, og flyplassen Torp ligger 10 min unna med bil Det er vel litt kriminalitet her som alle andre steder, men jeg har personlig ikke vært rammet av det eller kjenner noen som er involvert i sånt. Herlig å bo her på sommeren! Masse show, bryggeriv og masse turister. Mange kjentfolk har hytter her. Har mye å si hvilken side man bor på ja. Vil ikke anbefale Framnes-sida.. Ormestad osv (andre sida av byen). Men Virik, Ranvik, Bugården, Breidablikk, Mosserød osv er fine steder å bo:-) Jeg kunne ikke tenkt meg å flytte herfra :-) Jeg har gåavstand til butikker, 3 km til byen, svømmehall, fotballbane, akebakke, skøytebane, Bugårdsdammen (runde på 1,2 km det er fint å trene eller mate endene). Jeg bor i nærheten av Bugården og liker alt med nærområdet Velkommen skal du være! Anonymous poster hash: 70a38...078 Tusen takk for svar Hva er grunnen til at du ikke vil anbefale Framnessiden og Ormestad? Ligger ikke det på Vesterøya? Trodde det var et fint sted jeg? Anonymous poster hash: a63a2...2bd Hun er sikkert innflytter så vet nok ikke bedre ☺ Det hun prøver å si er at hun ikke anbefaler noen av de slitte gamle husene på Framnes og området rundt ormestad som har dårlig rykte. Vesterøya er det ikke noe galt med og dessuten en av de dyreste områdene. Du ser uansett på prisene. Det er som Oslo, billig er ikke bra hehe ☺☺ Jeg har bodd og vokst opp i Sandefjord men flyttet derfra som 21 åring(8 år siden) Anonymous poster hash: e7d3b...e2e
Sint naken biltyv Skrevet 10. mai 2015 #6 Skrevet 10. mai 2015 Varden og Ringkollen er ille steder. Kun kriminelle, narkiser og utlendinger. Utenom det er Sandefjord fint. Mye jålete folk og endel dop.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #7 Skrevet 10. mai 2015 Jålete? Hva legger dere i det? Jag etter å ha det nyeste, dyreste? Anonymous poster hash: a63a2...2bd
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #8 Skrevet 10. mai 2015 Jålete? Hva legger dere i det? Jag etter å ha det nyeste, dyreste? Anonymous poster hash: a63a2...2bd Rareste jeg har hørt. Synes ikke Sandefjord-folk er jålete. Helt A4 egentlig. Hilsen utflytteren Anonymous poster hash: e7d3b...e2e
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #9 Skrevet 10. mai 2015 Varden og Ringkollen er ille steder. Kun kriminelle, narkiser og utlendinger. Utenom det er Sandefjord fint. Mye jålete folk og endel dop. Enig med deg om alt untatt jålete folk. Liker å tro at de er det kanskje hehe 😁 Anonymous poster hash: e7d3b...e2e
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #10 Skrevet 10. mai 2015 Jålete? Hva legger dere i det? Jag etter å ha det nyeste, dyreste? Anonymous poster hash: a63a2...2bd Rareste jeg har hørt. Synes ikke Sandefjord-folk er jålete. Helt A4 egentlig. Hilsen utflytteren Anonymous poster hash: e7d3b...e2e De er litt jålete I forhold til Tønsbergfolk i hvertfall. Anonymous poster hash: b9ed0...26f
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #11 Skrevet 10. mai 2015 Jålete? Hva legger dere i det? Jag etter å ha det nyeste, dyreste? Anonymous poster hash: a63a2...2bd Rareste jeg har hørt. Synes ikke Sandefjord-folk er jålete. Helt A4 egentlig. Hilsen utflytteren Anonymous poster hash: e7d3b...e2e De er litt jålete I forhold til Tønsbergfolk i hvertfall. Anonymous poster hash: b9ed0...26f
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #12 Skrevet 10. mai 2015 Jålete? Hva legger dere i det? Jag etter å ha det nyeste, dyreste? Anonymous poster hash: a63a2...2bd Rareste jeg har hørt. Synes ikke Sandefjord-folk er jålete. Helt A4 egentlig. Hilsen utflytteren Anonymous poster hash: e7d3b...e2e De er litt jålete I forhold til Tønsbergfolk i hvertfall. Anonymous poster hash: b9ed0...26f Ok. Etter å ha bodd mange år på Oslo vest er jeg nok litt blendet i forhold til hva jålete er. Personlig synes jeg Sandefjord-folk inkludert meg selv er rimelig A4 i forhold 😃😃 Anonymous poster hash: e7d3b...e2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå