Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Nå har jeg handlet på en annen butikk 1 mnd og sammenlignet kvitteringene,og vi kommer langt billigere ut av det. Anonymous poster hash: f4d0c...eaa
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Hvilken da? Anonymous poster hash: 49884...f0b
Kathrine. Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Trudde kiwi skulle re billigst eg. At rema bare passer på å Være billigst på det som er på testen.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #5 Skrevet 10. mai 2015 Tester i vg er ofte forhåndsavtalt og dermed setter Rema ned prisene i forkant på varene. Beste er å sammenligne prisene på varene i de forskjellige butikkene og handle varene i de forskjellige butikker. Anonymous poster hash: 8bc9f...c20
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #6 Skrevet 10. mai 2015 Tester i vg er ofte forhåndsavtalt og dermed setter Rema ned prisene i forkant på varene. Beste er å sammenligne prisene på varene i de forskjellige butikkene og handle varene i de forskjellige butikker. Anonymous poster hash: 8bc9f...c20 Nei det er de ikke - slutt å uttal deg om noe du ikke vet. Anonymous poster hash: 177bb...047
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #7 Skrevet 10. mai 2015 Tester i vg er ofte forhåndsavtalt og dermed setter Rema ned prisene i forkant på varene. Beste er å sammenligne prisene på varene i de forskjellige butikkene og handle varene i de forskjellige butikker. Anonymous poster hash: 8bc9f...c20 Nei det er de ikke - slutt å uttal deg om noe du ikke vet. Anonymous poster hash: 177bb...047
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #8 Skrevet 10. mai 2015 Det kommer jo an på hvilke varer man kjøper. Vi har de siste årene handlet på Kiwi, Rema og coop ekxtra. For oss, og de varene vi velger å kjøpe kommer REMA best ut. Vi er nå i en REMA fase. Jeg forvillet meg inn på Coop obs i forgie måned, og gikk der i fra fordi det var så dyrt. Jeg har tidligere vi har hatt REMA periode kjøpt pølser på KIWI om sommeren, da de har hatt billigere pølser, når jeg har gidda. Vi kjøper ikke pølser ihverdagen sånn ellers, kun når barna skal grille. Eller at vi skal ha barnebursdag. Nå kjøpte jeg en sånn giga pakke med hotdogpølser fra Gilde på REMA til 70,- så de har tydeligvis fått med seg at det er ting å hente på pølsekunder. Hvor vi handler kommer også an på hvor vi jobber, og andre ting som barnas fritidsaktiviteter, og hvor det er enkelt å stoppe, og minst tidkrevende. Jeg slår absolut et slag for REMA, dessuten har de ofte tilbudsperioder, og da benytter vi oss av det. Anonymous poster hash: c2b40...1ce
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #9 Skrevet 10. mai 2015 Tester i vg er ofte forhåndsavtalt og dermed setter Rema ned prisene i forkant på varene. Beste er å sammenligne prisene på varene i de forskjellige butikkene og handle varene i de forskjellige butikker. Anonymous poster hash: 8bc9f...c20 Nei det er de ikke - slutt å uttal deg om noe du ikke vet. Anonymous poster hash: 177bb...047 Mulig det har blitt forandret siste året men var det i hverfall tidligere. Og det vet jeg med 100% sikkerhet. Anonymous poster hash: 8bc9f...c20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå