Gå til innhold

Kjenner dere noen med et vardøge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min far har et tydelig vardøge.

Hans mor, jeg og min sønn opplever det sterkt.

Jeg har aldri opplevd det med noen andre.

Anonymous poster hash: 73c08...32f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mamma har. Jeg opplever det med henne. 

Skrevet

Hva er vardøge igjen?

Anonymous poster hash: 5601e...ea0

Skrevet

Min samboer. Nå bor vi sånn at han kjører på en måte nedenfor huset når han er på vei hjem, vi kan ikke høre han eller se han, men vi merker at han er der, og da vet vi at han snart er hjemme. Typ 5min.. Da kjører han på motorveien. Merker godt at han er på vei. I begynnelsen var det litt ekkelt..

Jeg kan forresten "sense" hvem andre i nabolaget som kommer hjem, men ser ikke på det som vardøger..

Anonymous poster hash: 00759...dab
Skrevet

Jeg har har opplevd dette endel ganger, ikke så ofte men kanske 8-12 ganger i livet.

Min sønn har jeg oppdaget gjør det samme. Skikkelig merkelig.

Anonymous poster hash: fea89...4de

Skrevet

Hva er vardøge igjen?Anonymous poster hash: 5601e...ea0

Sånn at man hører f,eks døren åpnet seg og noen kommer hjem... Også 2 min etterpå så kommer de.

Anonymous poster hash: fea89...4de

Skrevet

Jeg hører mannen min komme hjem noen minutter før han faktisk kommer. Hører noen andre også, men ikke alle. Hører f.eks. ikke når sønnen min kommer hjem.

Har hatt det slik siden jeg var liten.

Anonymous poster hash: 54b28...7be

Skrevet

Jeg opplevde dette med samboeren min tidligere, hver dag i flere måneder, "hørte" jeg at han kom hjem like før han faktisk kom. Men nå merker jeg det ikke lengre, og har spekulert veldig på hvorfor.

Anonymous poster hash: 1d259...f99

Skrevet

Kan virke som minste jenta mi har det.. Hun er 2 år, og plutselig kan hun si et navn, og sier tyh og noen minutter etterpå står de der.. Merkelig greier.

Anonymous poster hash: 7a34d...a5d

Skrevet

Selvfølgelig gjør jeg ikke det. Fenomenet finnes bare hos bobleanderske undermålere som tror Åndenes makt er naturvitenskapelig basert.

Anonymous poster hash: cbfa3...cc9
Skrevet

Jeg har.

Da jeg bodde hjemme møtte jeg f.eks. ofte mamma i yttergangen. Hun hadde da gått dit for å se om noe var galt siden jeg ikke svarte henne da jeg kom hjem.

Anonymous poster hash: 210c7...17c

Skrevet

Uff, du må ha noe du sliter med eller er redd siden du kommer med slike bastante, ovenfra og ned holdninger. Om ikke høres du veldig "fattig" ut!

Anonymous poster hash: 957bf...df4

Skrevet

Den var til 17c

Skrevet

Uff, du må ha noe du sliter med eller er redd siden du kommer med slike bastante, ovenfra og ned holdninger. Om ikke høres du veldig "fattig" ut!

Ja, tenk å forholde seg til rasjonalitet.

Skrevet

Selvfølgelig gjør jeg ikke det. Fenomenet finnes bare hos bobleanderske undermålere som tror Åndenes makt er naturvitenskapelig basert.

Haha!

Ikke ser jeg på sånt noe, ikke tror jeg på det overnaturlige, ikke tror jeg på synske personer.

Faren min har likevel et vardøge.

Anonymous poster hash: 73c08...32f

Skrevet

det foreligger noe empiri på emnet, også healing, men få tjener på denne type forskning, dermed få midler å gjøre det på. Å tro at verden kun består av det rasjonelle som jeg tror du tenker på høres stusselig ut for min del. Men, vi gjør alle våre valg! Sier ikke det ene gjør en til et befdremenneske enn det andre, men vi kan likevel vise respekt for "motpartneren".

Gjest Zaria
Skrevet

Det var da voldsomt🙊😱

Skrevet

Jeg har ikke tenkt på at vardøger kobles til en person. Jeg trodde det var den som oppfattet vardøger som enten fanget det opp eller ikke.

Min erfaring er at de fleste kan ha vardøger. Men jeg har en tendens til å stenge litt for mye av for å slippe å fange opp så mye.

Anonymous poster hash: f173c...f59
Skrevet

Min mann. " hører gjerne" når han kommer. ( Det har også andre gjort) Har hørt det på andre også, men ikke så presist.

Anonymous poster hash: 9c05d...f85

Skrevet

Har visst misforstått noe jeg kanskje ;) Trodde det var meg det var noe i veien med. Jeg vet når mannen kommer hjem, men jeg merker også andre før de kommer. Alt fra postmannen til besøk ;)

Anonymous poster hash: 3be12...6ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...