Gå til innhold

Ta kontakt med ukjent bestefar? :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nylig vite at faren min har en annen far en jeg trodde. Hsr fått vite navnet på han. Ville dere tatt kontakt, og isåfall hvordan?

Jeg vet at han lever og bor bare 30 min unna.

What to do?

Anonymous poster hash: 17f03...bee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet bestefar selv om at han er far til din far? Har de kontakt?

Jeg ville nok ha forsøkt å ta kontakt uansett, men vært forberedt på at han kanskje ikke vil eller greier ha kontakt.

Men da ville jeg i hvert fall ha forsøkt.

Anonymous poster hash: e3673...2c8
Skrevet

Jeg tenker at det er bedre å prøve, enn å angre senere....

Hvordan resultatet blir er umulig å si: skeptisk, sint, glad...???...

Kan hende han vet, og ikke vil ha kontakt! Kan hende han vet, og tør ikke ta kontakt!

Kan hende han ikke vet...

Tror jeg hadde skrevet et langt, hyggelig brev. Med adressen og telefonnummeret ditt...

Da har du iallefall gjort ditt, OG åpnet for ham! Så tar han kontakt om han ønsker....

Lykke til!

Anonymous poster hash: b9ccc...c23

Skrevet

Jeg tror i alle fall at du vil angre mindre på at du prøvde å opprette kontakt og ev. ikke lykkes, enn om du ikke prøver. 

Vet du om denne mannen er gift, har samboer? I så fall ville jeg gitt ham mulighet til å komme i kontakt med deg alene, uten å dele det med ektefelle/samboer. Med andre ord; i første omgang er diskresjon ganske viktig, mener jeg. 

Anonymous poster hash: bef2d...388
Skrevet

Han vet om pappa, men nå viser det seg at pappa er bortadoptert. Jeg har lyst å vite hvem den andre "familien" min er.

Jeg vet jeg vil angre hvis jeg ikke tar kontakt før han går bort, han begynner å bli litt gammel nå vil jeg tro (minst 80 år).

Hi

Anonymous poster hash: 17f03...bee

Skrevet

Ta kontakt! Bedre å angre på noe du har gjort, enn å angre på at du aldri gjorde det den dagen det er for sent... Mest sannsynlig kommer det noe godt ut av det, og du kan få en ny familie i tillegg til den gamle som du kan få mye glede av fremover. Hva sier din far om dette da? Jeg ville nok ha tatt hensyn til hans følelser, og gått litt forsiktig frem hvis dette er vanskelig for han.

Anonymous poster hash: 530b7...c5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...