Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Skal være forlover og lurer på et par ting. Hvordan finner jeg ut hvem som skal inviteres? Spør bruden? Kjenner til de fleste, men vil jo ikke glemme noen. Hvor lenge før bryllupet bør utdrikningslaget være? Hva tenker dere er et vanlig beløp å betale pr gjest? Og gjerne forslag til aktiviteter å finne på Anonymous poster hash: 83080...d39
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Jeg ville spurt andre av hennes nærmeste venner, søsken av henne hvis hun har, hennes kommende ektemann og foreldrene bl.a. På den måten klarer man stort sett alltid å fange opp alle de hun henger mest med nå, de venninnene hun var mest sammen med da hun var barn og ungdom, og evt kolleger fra jobb som hun har god kontakt med utenom jobb også. Og så kan man jo alltids spørre henne om hun har noen personer som absolutt MÅ være der. Sånn for å ikke glemme noen veldig essensielle. Men jeg synes det aller beste er å overraske bruden med alle gjestene, en blanding av folk hun forventer er der og folk hun aldri hadde trodd skulle komme, men som er utrolig morsomt å se igjen. Anonymous poster hash: 6e9e0...862
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 Som regel skriver bruden en liste over personer hun ønsker inviteres. 6-2 uker før bryllupet. ca. 1000kr. Anonymous poster hash: ab4a6...18f
mamma_til_verdens_beste Skrevet 9. mai 2015 #4 Skrevet 9. mai 2015 De utdrikningslag jeg har vært i har blitt arrangert 2-4 uker før bryllupet. Har merket meg at dersom summen er over 1000kr er det gjerne flere som melder avbud enn om kostnadene er lavere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå