Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Har fått tilbud om plass her, men kjenner ikke til de. Anonymous poster hash: 28f9d...d05
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Jeg hadde barnet mitt i Tekna barnehage. Rådyrtråkket barnehage. Var helt greit fornøyd. Ikke den beste barnehagen jeg har vært borti. Har hatt barna i 4 forskjellige barnehager, og selv jobbet i 6 forskjellige barnehager. Men langt fra den dårligste barnehagen, barnet mitt gikk der fra 3-6 år, og trivdes godt. Anonymous poster hash: 9070a...558
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 Jeg hadde barnet mitt i Tekna barnehage. Rådyrtråkket barnehage. Var helt greit fornøyd. Ikke den beste barnehagen jeg har vært borti. Har hatt barna i 4 forskjellige barnehager, og selv jobbet i 6 forskjellige barnehager. Men langt fra den dårligste barnehagen, barnet mitt gikk der fra 3-6 år, og trivdes godt. Anonymous poster hash: 9070a...558 Takk for svar! Har fått tilbud om plass på Tellus. Anonymous poster hash: 28f9d...d05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå