Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Jeg har en venninne der døtrene våre går I samme klasse (4. klasse). De har det siste halve året vært en del sammen på skolen og innimellom vært med hverandre hjem etter skolen. Dattera til venninna mi har innimellom hatt noen kosekvelder der det har vært invitert noen jenter. For en stund siden sa venninna mi at neste gang ønsket hun å invitere min jente også. Men, i går hadde de hatt filmkveld, og min jente var ikke invitert. Selv om jeg for to uker siden sa til venninna mi at min jente ønsket å invitere hennes datter og en jente til på pizzakveld om ikke lenge. Hun takket og bukket for invitasjonen. På filmkvelden i går var det invitert to jenter som dattera til venninna mi nesten aldri er sammen med. Den ene fordi venninna mi er redd mammaen hennes blir sur om hun ikke blir invitert og den andre fordi hun lekte med henne før og syntes hun måtte invitere henne. Mulig jeg er litt hårsår, men jeg ble faktisk litt skuffet over dette. Anonymous poster hash: 022cb...491
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Jeg forstår godt at du er såret, det hadde jeg også blitt. Prøv å ikke bry deg, det er lettere sagt enn gjort. Ikke spør hvem som kommer og hvorfor. Synes det var dårlig gjort ovenfor din datter. Anonymous poster hash: ff4a8...ef0
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 Jeg spurte ikke om det. Jeg nevnte at vi kanskje skulle avtale en dag for kosekvelder hos oss. Da dro hun opp at hennes datter hadde hatt denne filmkvelden. Kjente det stakk litt. Anonymous poster hash: 022cb...491
Lykken_er_tre Skrevet 9. mai 2015 #4 Skrevet 9. mai 2015 Som mor ønsker en jo at barnet skal være inkludert, men plager det datteren din at hun ikke ble invitert? Det er jo litt rart med jenter, noen ganger selv om de leker sammen to og to så blir det drama med en gang det er andre settinger med andre venninner. Muligens har denne moren valgt en vennegruppe som er godt kjent og hun vet at ingen faller utenfor. Men... det er så vanskelig å vite det der, spør jenten din om hun liker å leke med ikke bare den jenten som hadde kosekveld men de andre to gjestene som var invitert. I bunn og grunn er det jo jentene som bestemmer hvem de vil leke med og ikke foreldrene selv om vi har ønsker for hvem barna skal være med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå