Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Jeg trenger tips.. Hjemme alene-altfor lite egentid i det siste tiåret og i kveld når barna er lagt vil jeg se en STOR film.. En sånn god film som får meg til å tenke på den i dagevis etterpå. A la Titanic og Braveheart..Gjerne litt romantikk men den trenger ikke ende lykkelig. Skader ikke om den har kjekke menn.. Forslag? Anonymous poster hash: 1ae09...370
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 PS I love you De urørlige Les miserable Anonymous poster hash: 9f248...89a
Øyne som ser!! Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 The shawnshank repedtion (ikke rett skrevet) heter hvertfall frihetens regn på norsk. Har du ikke sett den har du gått glipp av mye.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #5 Skrevet 9. mai 2015 My sister's keeper Intouchable Anonymous poster hash: b0dcd...1ab
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #6 Skrevet 9. mai 2015 The Notebook <3 Anonymous poster hash: 3ab95...6e1
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #8 Skrevet 9. mai 2015 Er enig i flere av de over! Flotte filmer Vil faktisk foreslå Captain Phillips. Thriller, ikke noe kjærlighet, men jeg ble skikkelig fenget og tenkte lenge på situasjonen etterpå. Ellers, hva med Cold mountain? Den liker jeg kjempegodt.. Romantikk, sorg, lengsel, veldig bra! Anonymous poster hash: 5df04...fee
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #9 Skrevet 9. mai 2015 The shawnshank repedtion (ikke rett skrevet) heter hvertfall frihetens regn på norsk. Har du ikke sett den har du gått glipp av mye. *Redemption. Det er en god film. Interstellar er også veldig bra. Law abiding citizen er også veldig bra. Anonymous poster hash: 6a6fa...dc8
**Cayenne** Skrevet 9. mai 2015 #10 Skrevet 9. mai 2015 Den engelske pasienten. STOR kjærlighet og STORT drama.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #11 Skrevet 9. mai 2015 The shawnshank repedtion (ikke rett skrevet) heter hvertfall frihetens regn på norsk. Har du ikke sett den har du gått glipp av mye. *Redemption. Det er en god film. Interstellar er også veldig bra. Law abiding citizen er også veldig bra. Anonymous poster hash: 6a6fa...dc8 Ååååja. Law abiding citizen er såååå bra! Og Gerard Butler er så HEIT Anonymous poster hash: 76705...ecf
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #12 Skrevet 9. mai 2015 Må nevne Phantom of the opera med Gerard Butler Anonymous poster hash: 5acc5...09a
Shep Skrevet 9. mai 2015 #13 Skrevet 9. mai 2015 En av mine favoritter er filmen Amadeus. Handler om Mozart og en annen komponist som misunner hans talent til det blir en besettelse. Voldsomt godt spilt, regissert og bruk av musikk! (den er fra 1984)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #14 Skrevet 9. mai 2015 Before sunrise! Og before sunset og before midnight. Må sees. Revolutionary road og one day er også bra av filmer som ikke er nevnt Anonymous poster hash: 93d11...5b5
Shep Skrevet 9. mai 2015 #15 Skrevet 9. mai 2015 Oh, kom på en til! Eternal Sunshine of the Spotless mind! Den er romantisk på en interessant måte!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #16 Skrevet 9. mai 2015 Gladiatoren, Kingdom of heaven... Anonymous poster hash: 19b24...1b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå