Gå til innhold

En STOR film?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips..

Hjemme alene-altfor lite egentid i det siste tiåret og i kveld når barna er lagt vil jeg se en STOR film.. En sånn god film som får meg til å tenke på den i dagevis etterpå. A la Titanic og Braveheart..Gjerne litt romantikk men den trenger ikke ende lykkelig. Skader ikke om den har kjekke menn.. Forslag?

 

Anonymous poster hash: 1ae09...370

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS I love you

 

De urørlige

 

Les miserable

 

Anonymous poster hash: 9f248...89a

Skrevet

The shawnshank repedtion (ikke rett skrevet) heter hvertfall frihetens regn på norsk. Har du ikke sett den har du gått glipp av mye.

Skrevet

Notebook

 

Anonymous poster hash: 76705...ecf

Skrevet

My sister's keeper

Intouchable

 

Anonymous poster hash: b0dcd...1ab

Skrevet

The Notebook <3



Anonymous poster hash: 3ab95...6e1
Skrevet

Rob roy

 

Anonymous poster hash: 5acc5...09a

Skrevet

Er enig i flere av de over! Flotte filmer :)

 

Vil faktisk foreslå Captain Phillips. Thriller, ikke noe kjærlighet, men jeg ble skikkelig fenget og tenkte lenge på situasjonen etterpå. 

 

Ellers, hva med Cold mountain? Den liker jeg kjempegodt.. Romantikk, sorg, lengsel, veldig bra!

 

 



Anonymous poster hash: 5df04...fee
Skrevet

The shawnshank repedtion (ikke rett skrevet) heter hvertfall frihetens regn på norsk. Har du ikke sett den har du gått glipp av mye.

*Redemption. Det er en god film. 

 

Interstellar er også veldig bra. 

Law abiding citizen er også veldig bra.

 

Anonymous poster hash: 6a6fa...dc8

Skrevet

Den engelske pasienten. STOR kjærlighet og STORT drama.

Skrevet

 

 

The shawnshank repedtion (ikke rett skrevet) heter hvertfall frihetens regn på norsk. Har du ikke sett den har du gått glipp av mye.

*Redemption. Det er en god film.

 

Interstellar er også veldig bra.

Law abiding citizen er også veldig bra.

 

Anonymous poster hash: 6a6fa...dc8

 

 

Ååååja. Law abiding citizen er såååå bra! Og Gerard Butler er så HEIT

 

Anonymous poster hash: 76705...ecf

Skrevet

Må nevne Phantom of the opera med Gerard Butler :)

 

Anonymous poster hash: 5acc5...09a

Skrevet

En av mine favoritter er filmen Amadeus. Handler om Mozart og en annen komponist som misunner hans talent til det blir en besettelse. Voldsomt godt spilt, regissert og bruk av musikk! (den er fra 1984)

Skrevet

Before sunrise! Og before sunset og before midnight. Må sees.

Revolutionary road og one day er også bra av filmer som ikke er nevnt

 

Anonymous poster hash: 93d11...5b5

Skrevet

Oh, kom på en til! Eternal Sunshine of the Spotless mind! Den er romantisk på en interessant måte! :)

Skrevet

Gladiatoren, Kingdom of heaven...

 

Anonymous poster hash: 19b24...1b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...