Gå til innhold

Har du med 1 åring hjemme ork til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og være sosial med alkohol i bildet? Invitert på fest idag..måtte på jobb i morgest. Bursdagsfest. Trøtt+sliten.. Samboeren sover allerede! Kjæresten til en venninne har fest..

Anonymous poster hash: ab519...f0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fullt ett år enda, men svaret er ja. Fordi jeg er vidunderlig bortskjemt og får flere timer sammenhengende søvn hver natt. Når det er sagt, så er det selvfølgelig lov å være sliten. Men sånne ting er nesten alltid et jævla ork å komme seg avgårde på, også blir det ofte veldig veldig koselig!

Skrevet

Nei, egentlig ikke;) Fikk nok søvn og sånn, men fristet lite å bruke en kveld på fest og en dag til å være dårlig.

Anonymous poster hash: 8ba57...958

Skrevet

Har ikke sovet natta gjennom på 13 mnd jeg da. Kviser i trynet som poppet ut igår. Ligger her skitten i håret også! Usikker..kanskje jeg må drikke vin :)

Anonymous poster hash: ab519...f0f

Skrevet

Har to ettåringer i hus (og en treåringer) og sier som regel ja til fest. Trenger å komme meg ut å være sosial :-)

Anonymous poster hash: 18283...76d

Skrevet

Jeg orket det da jeg hadde 1åring hjemme. Men gjerne ikke på en dag der jeg hadde stått tidlig opp for å gå på jobb osv. Jeg var sjelden ute på fest så da få gangene jeg gjorde det så sto samboer opp med gutten vår på morgenen så jeg fikk sove både den dagen det var fest og dagen etterpå.

Jeg gjorde det samme for han de få gangene han var ute på fest :) 

Det sier seg selv at ingen av oss ble med på drikking hver gang vi ble invitert. Jeg prioriterte gode venners bursdager o.l. Jeg tror også vi hadde barnevakt en eller to ganger i løpet av året. 

Skrevet

Ja det hadde jeg men så har jeg og en mann som tar ansvar og liker at jeg og kommer meg ut ☺

Skrevet

Ja selvsagt!

Har ettåring, treåring og femåring og er veldig bevisst på å gjøre noe annet enn bare å være mamma. Har lært leksa mi der!

Anonymous poster hash: e715e...ced

Skrevet

orket det ja,selvom det skjedde kun en gang og han kosa seg hos mine foreldre

Skrevet

Da jeg hadde 1-åring hjemme handlet det stort sett om å overleve, og jeg angret mange ganger på at jeg ikke hadde søkt barnehageplass til ham. Noen av oss er virkelig ikke skapt for denne perioden, mens andre tar den på strak arm, så det er vanskelig å sammenligne.

Nå har jeg en 3-åring og orker det meste. ;)

Anonymous poster hash: 61e8d...357
Skrevet

Ork, ja. Prioritere det, nei. Jeg er ikke så glad i alkohol, men sosialt vennelag hadde jeg glatt blitt med på. Uten alkohol for min del.

Anonymous poster hash: 0fc30...cd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...