Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Når brudeparet selv har to barn som er tilstede ( frem til de skal legge seg) Hva synes dere om det? Er det greit at ikke andre kan ha sine barn der da (tenker da ikke hel kvelden så klart?). Anonymous poster hash: 01837...4dc
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Helt greit at brudeparet kun inviterer voksne (og eventuelt tenåringer) selv om brudeparets egne barn er der. Anonymous poster hash: 16796...588
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 Helt greit. Vi hadde kun egene barn, brudepike og to av nøvene mine (de kom fra usa)i vårt bryllup.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #4 Skrevet 9. mai 2015 Ingen ble snurt eller synes det var rart? Anonymous poster hash: 01837...4dc
Daquiry Skrevet 9. mai 2015 #5 Skrevet 9. mai 2015 Vi skal ha mine barn til middagen, de reiser hjem til barnevakten når middagen er ferdig. Ellers ingen barn/ungdommer.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #6 Skrevet 9. mai 2015 Helt greit når det er brudeparets barn og ingen andre. Hadde det vært to nieser bare så hadde det vært noe annet. Vi snakket akkurat om det siden vi er invitert i mange bryllup nå uten barn. Min mann syns det var rart å bli invitert uten barn, men da jeg ba han regne på hvor mange barn det ble om alle hadde med ungene så ble pipen en annen. De ene har valgt å invitere mange utover den indre familie, regner med barna i den indre familien er bedt men de utover uten. Da er det fortsatt mange barn, men hadde vi andre hatt med barn også hadde det blitt veldig mange. (Stor og barnerik familie) Ett annet vi er invitert i uten barn er det kun barnet til de som gifter seg og de har barnevakt siden barnet er lite. De har kun søsken og foreldre, men det igjen blir ganske mange. De hadde ikke råd til ett stort bryllup, så da ble det slik. Må nesten sette en strek ett eller annet sted. Anonymous poster hash: c94e5...523
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå