Gå til innhold

Ang det å flytte sammen med en mann,hva tenker dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjæreste og vi fabler litt om å bo sammen etterhvert. Altså ikke ennå,men senere. Saken er at han bor hos foreldrene og har bodd der de siste 5 årene. Før det bodde han noen år for seg selv.

Han flyttet inn der før en stor operasjon han skulle ha, så ble faren alvorlig syk og han skulle bli en stund til,det ble altså 5 år til nå..

På en måte tenker jeg at han må bo alene først, men samtidig virker det jo bare bortkastet å bruke tid på det..?

Anonymous poster hash: 884d2...4c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, vet ikke. Hvor gammel er han egentlig?

Anonymous poster hash: c6107...6a9

Skrevet

Hm, vet ikke. Hvor gammel er han egentlig?

Anonymous poster hash: c6107...6a9

28..

Skrevet

Han har heller aldri bodd ned noen før..

Skrevet

Ingen? :)

Skrevet

Syns har høres ut som en flott mann. Ikke alle som ville stilt opp såpass for foreldrene sine at de ble værende for å hjelpe til. Han har jo bodd alene tidligere og en må jo være den første samboeren uansett. Han høres ut som han har et flott forhold til foreldrene, og det er viktige verdier!!

Anonymous poster hash: 19828...2cc

Skrevet

Det kommer litt an på. Kjempeflott at han ble værende for å hjelpe faren sin. Det er godt for deg å vite at han stiller opp.

Men er faren fortsatt syk? Hvor lenge etter faren har blitt frisk har han bare blitt boende?

Jeg er litt skeptisk hvis han bor hjemme fordi det er som å bo på hotell. Om han bor hjemme men styrer alt selv, ikke bare blir vartet opp av mor så er det jo greit.

Har han klart å bygge seg opp litt penger mens han har bodd hjemme? Det viser jo om han er moden økonomisk f. eks.

For hvis han nå bor hjemme å får alt i hendene, blir det ikke lett for deg å endre det.

Anonymous poster hash: 5cc78...b8c

Skrevet

Synes 5 år hørtes litt lenge ut... Han har ikke økonomiske problemer? 

Anonymous poster hash: 032e4...3b6
Skrevet

Det kommer litt an på. Kjempeflott at han ble værende for å hjelpe faren sin. Det er godt for deg å vite at han stiller opp.

Men er faren fortsatt syk? Hvor lenge etter faren har blitt frisk har han bare blitt boende?

Jeg er litt skeptisk hvis han bor hjemme fordi det er som å bo på hotell. Om han bor hjemme men styrer alt selv, ikke bare blir vartet opp av mor så er det jo greit.

Har han klart å bygge seg opp litt penger mens han har bodd hjemme? Det viser jo om han er moden økonomisk f. eks.

For hvis han nå bor hjemme å får alt i hendene, blir det ikke lett for deg å endre det.

Faren er ikke syk lenger. Jeg tror han bor hjemme fordi det er så enkelt..Maten servert, klærne vasket osv..Jeg vet han kan holde hus og han er flink på kjøkkenet, men jeg tror han er blitt veldig godt vant..

Ang økonomien vet jeg egentlig ikke så mye. Jeg vet han har en trygg og god jobb med ganske bra lønn.

Skrevet

Faren er ikke syk lenger. Jeg tror han bor hjemme fordi det er så enkelt..Maten servert, klærne vasket osv..Jeg vet han kan holde hus og han er flink på kjøkkenet, men jeg tror han er blitt veldig godt vant..

Ang økonomien vet jeg egentlig ikke så mye. Jeg vet han har en trygg og god jobb med ganske bra lønn.

Okay! Det er bra det da. 

Anonymous poster hash: 032e4...3b6

Skrevet

Hmm...er han fra Arna?

Anonymous poster hash: ba14f...41f

Skrevet

Hmm...er han fra Arna?

Anonymous poster hash: ba14f...41f

Arna? Vet ikke hvor det er en gang :P

Skrevet

Dytt :) Vil gjerne høre flere tanker :)

Skrevet

Er ikke så lett for oss og bedømme om denne mannen er en stor bortskjemt gutt som blir degget for av mor, eller om han er en flott mann som trives med foreldrene og kanskje har sett sitt snitt til å spare opp litt penger.

Dette vet vel du som kjenner ham...

Skrevet

Har kjæreste og vi fabler litt om å bo sammen etterhvert. Altså ikke ennå,men senere. Saken er at han bor hos foreldrene og har bodd der de siste 5 årene. Før det bodde han noen år for seg selv.

Han flyttet inn der før en stor operasjon han skulle ha, så ble faren alvorlig syk og han skulle bli en stund til,det ble altså 5 år til nå..

På en måte tenker jeg at han må bo alene først, men samtidig virker det jo bare bortkastet å bruke tid på det..?

Virker ikke som du kjenner han så godt eller vet så mye om han. Dere kan ikke ha vært sammen lenge. Og dere vurderer flytte sammen??

Anonymous poster hash: d59b7...a6d

Skrevet

Er ikke så lett for oss og bedømme om denne mannen er en stor bortskjemt gutt som blir degget for av mor, eller om han er en flott mann som trives med foreldrene og kanskje har sett sitt snitt til å spare opp litt penger.

Dette vet vel du som kjenner ham...

Joda, men det er jo noe med å høre andres tanker :)

Virker ikke som du kjenner han så godt eller vet så mye om han. Dere kan ikke ha vært sammen lenge. Og dere vurderer flytte sammen??

Anonymous poster hash: d59b7...a6d

Har kjent han snart et år, og vi snakker ikke om å flytte sammen neste uke..Jeg skjønner ikke helt hva du mener egentlig, jeg kjenner han og vet vel mye om han, men jeg vet jo ikke hvordan det er å bo med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...