Gå til innhold

Kondom er kondom? Eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal jeg for andre gang i mitt liv ut på jaktmarkedet igjen.. Har vært gift med sammen mannen i over 10 år og har derfor ikke peiling når det kommer til kondom. Husker bare at jeg overhodet ikke likte det i min ungdom, følelsen ble ikke den samme. Og sitter igjen med samme opplevelsen etter nattens hendelse. Safet med en vanlig profil, men det gav meg ikke samme god-følelsen som uten. Er det forskjell på alle de ulike kondomene på markedet? Er det noen som evt kan anbefale meg en? Vil ha tynnest mulig. Så at profil hadde en som het "thin", men er det verdt dobbel pris i forhold til vanlig profil?

Anonymous poster hash: bcec1...46f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

RFSU true feeling 👍

Skrevet

Jeg foretrekker Nøkken 

Anonymous poster hash: 13fe5...d99
Skrevet

RFSU True feeling! Profil synes jeg "forstyrrer" mest. Må ha glidekrem uansett type da! Har fast partner men vi bruker kun kondom ( venter på at mannen skal sterilisere seg haha:))

Anonymous poster hash: 7e130...d46
Skrevet

Da skal jeg for andre gang i mitt liv ut på jaktmarkedet igjen.. Har vært gift med sammen mannen i over 10 år og har derfor ikke peiling når det kommer til kondom. Husker bare at jeg overhodet ikke likte det i min ungdom, følelsen ble ikke den samme. Og sitter igjen med samme opplevelsen etter nattens hendelse. Safet med en vanlig profil, men det gav meg ikke samme god-følelsen som uten. Er det forskjell på alle de ulike kondomene på markedet? Er det noen som evt kan anbefale meg en? Vil ha tynnest mulig. Så at profil hadde en som het "thin", men er det verdt dobbel pris i forhold til vanlig profil?

Jeg synes Thin er god, og tror at den kanskje gir ham litt større følsomhet enn vanlig kondom :). Like sikre skal de være.

Det eneste som beskytter både mot sykdommer og er kondom, men jeg tenker at du når du har funnet en mann som du utvikler en relasjon med, så kan dere begge teste dere og eventuelt bruke annen prevensjon enn kondom etter det.

Anonymous poster hash: cfc90...305

Skrevet

Gratiskondomer.no

Anonymous poster hash: 32c13...807

Skrevet

Tusen takk for svar😊 Jeg har spiral, så kondomen er kun for beskyttelse mot evt sykdommer. Vil jo selvsagt kutte ut kondomen den dagen jeg finner en fast kjæreste, men det kan jo ta sin tid😉 Så da er det greit å bruke en kondom som er minst mulig "i veien"☺️

Skrevet

Wohoo... Hørtes ut som du var ordentlig klar for ny penis! ;) 

Anonymous poster hash: 48704...f31
Skrevet

Wohoo... Hørtes ut som du var ordentlig klar for ny penis! ;)

Anonymous poster hash: 48704...f31

Hahaha :lol: Ja faktisk så er jeg det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...