Gå til innhold

Sønnen tegnet i passet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå at den ene av de sidene der man kan stemple er fullt av blyantrabbel. Har fått visket det meste ut men man ser jo at det er tegnet der. Noen her som vet om man må ha nytt pass da?

 

Anonymous poster hash: 2f461...dc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lar du slike ting ligge tilgjengelig???

 

Anonymous poster hash: 5e0d2...4b4

Gjest Maiken og barna
Skrevet

Trenger neppe nytt pass.

Skrevet

Hvorfor lar du slike ting ligge tilgjengelig???

 

Anonymous poster hash: 5e0d2...4b4

Skikkelig konstruktiv tilbakemelding... 😒

 

Anonymous poster hash: 484ca...1ea

Skrevet

Ja helt ærlig, pass er et verdipapir, og skal oppbevares som det.

 

Anonymous poster hash: 68469...147

Skrevet

Det går nok bra!



Anonymous poster hash: 32d1d...3e5
Skrevet

Ring det lokale politikontoret til mandag så får du nok svar.

 

Sånt kan skje. Noen blyanstreker er da flisespikkeri ;)

 

Anonymous poster hash: 7ba28...a1d

Skrevet

Vel, det kunne jo gått som i dette tilfellet? Hvor mange streker i passet skal tillates? Det skal ikke være tilgjengelig for barn...

 

Anonymous poster hash: 68469...147

post-42-49622_thumb.jpg

Skrevet

Vel, det kunne jo gått som i dette tilfellet? Hvor mange streker i passet skal tillates? Det skal ikke være tilgjengelig for barn...

 

Anonymous poster hash: 68469...147

 

Jaaaaadaaaaa... Tror kanskje det at HI har skjønt at det var dumt at passet lå slik til at barnet fikk tak i det.

 

Det er altså så utrolig lite konstruktivt å komme med sånt som dette når skaden allerede har skjedd! HI kan ikke skru tiden tilbake faktisk.

 

Dessuten: vet ikke med dine barn, men det er faktisk ganske mange barn som er høyt og lavt i løpet av en dag, og finner mange ting i skuffer og skap som ikke er ment for dem å leke med. Uhell skjer i en barnefamilie hvis du ikke har hørt om det...

 

HI: jeg ville ha sjekket med passkontoret om du må ha nytt eller ikke.

 

Anonymous poster hash: 484ca...1ea

Skrevet

Mine verdipapirer er låst inne, slik de ska og bør være takk. Mine barn er heller ikke uten kontroll og grenser, så nei, de går ikke inn på vårt soverom, eller i skuffer og skap som de ikke skal. Enkelt og greit. La ikke inn bildet over til HI nødvendigvis, men til de over som sier "ingen problem, det går såååååå fint." Dette er faktisk et problem.

 

Anonymous poster hash: 68469...147

Skrevet

Mine verdipapirer er låst inne, slik de ska og bør være takk. Mine barn er heller ikke uten kontroll og grenser, så nei, de går ikke inn på vårt soverom, eller i skuffer og skap som de ikke skal. Enkelt og greit. La ikke inn bildet over til HI nødvendigvis, men til de over som sier "ingen problem, det går såååååå fint." Dette er faktisk et problem.

 

Anonymous poster hash: 68469...147

Så FLOTT at dine barn er noen dydsmønstre og at du til enhver tid har så stålkontroll på alt. Det er likevel utrolig unødvendig å svare HI slik du gjør i denne tråden.

 

Anonymous poster hash: 484ca...1ea

Skrevet

Hmmm, så om barna leker med lighter er det også ok? Eller vent, noen ting er merket med "oppbevares utilgjengelig for barn". Fordi barn ikke skal drive med det, fordi det ikke er en leke. Som f.eks et pass. Men om barnet i dette tilfelle hadde satt fyr på noe med fyrstikker så hadde det vært ok, fordi barn får jo tak i så mye rart?

 

Anonymous poster hash: 68469...147

Skrevet

Hmmm, så om barna leker med lighter er det også ok? Eller vent, noen ting er merket med "oppbevares utilgjengelig for barn". Fordi barn ikke skal drive med det, fordi det ikke er en leke. Som f.eks et pass. Men om barnet i dette tilfelle hadde satt fyr på noe med fyrstikker så hadde det vært ok, fordi barn får jo tak i så mye rart?

 

Anonymous poster hash: 68469...147

Skrevet

Kan vise til loven også jeg... Men for all del ha passet dit hvor du vil du... God ferie 😊

 

Anonymous poster hash: 68469...147

post-42-189809_thumb.jpg

Skrevet

Hmmm, så om barna leker med lighter er det også ok? Eller vent, noen ting er merket med "oppbevares utilgjengelig for barn". Fordi barn ikke skal drive med det, fordi det ikke er en leke. Som f.eks et pass. Men om barnet i dette tilfelle hadde satt fyr på noe med fyrstikker så hadde det vært ok, fordi barn får jo tak i så mye rart?

 

Anonymous poster hash: 68469...147

 

 

Ja, det er klart at det er sammenlignbart... Du er bare utrolig ufin og nedlatende, du ser det? 

 

Anonymous poster hash: 484ca...1ea

Skrevet

Ja, det er sammenlignbart, og nei, det ser jeg ikke, men fakta kan være tøft noen ganger. Alt skal ligge fremme og barna skal få gå i alle skuffer og skap, ok, jeg skal ta det til meg og bruke den metoden fra nå. Takk for veiledning.

 

Anonymous poster hash: 68469...147

Skrevet

Ja, det er sammenlignbart, og nei, det ser jeg ikke, men fakta kan være tøft noen ganger. Alt skal ligge fremme og barna skal få gå i alle skuffer og skap, ok, jeg skal ta det til meg og bruke den metoden fra nå. Takk for veiledning.

 

Anonymous poster hash: 68469...147

 

Du sliter åpenbart med leseforståelsen. Det er overhodet ikke DET jeg sier. 

 

Poenget mitt er at uhell KAN skje, uansett hvor mye man "passer på". Og selv de mest veloppdragne ungene gjør av og til ting de ikke har lov til, selv dine. Tro meg, det er helt sant.

 

Og aller viktigst: Det hjelper overhodet ingenting å komme med moralprekner til folk som allerede har vært uheldig, er fortvilet og trenger råd/svar på hva som må til for evt å rette opp feilen.

 

Get my point?? Sannsynligvis ikke, for du er jo mest opptatt av å være ovenpå og poengtere hvor utrolig flink DU er.

Du har jo aldri kommet inn sent på kvelden etter å ha vært på en travel jobbreise, møtt et barn som kom springende mot deg i lutter glede slik at du bare måtte legge fra deg det du hadde i hendene der og da, og så blitt fanget av hverdagsstresset/kveldslegging/whatever og så glemt å legge tingene på den faste plassen. 

 

Anonymous poster hash: 484ca...1ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...