Gå til innhold

Rosa strek, langt borte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanlig å få rosa strek der borte ?

Anonymous poster hash: ec20e...c3c

post-42-511875_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du demontert den? Var streken synlig i vinduet?

Anonymous poster hash: 6bf84...429

Skrevet

Hvorfor har du demontert den? Var streken synlig i vinduet?

Nei, ikke synlig, såg den var negativ med en gang, åpnet den for moroskyld, da såg jeg denne streken borti kanten, vanlig at det er en rosa strek der?

Skrevet

Jeg vet ikke. Brukte bare strimmeltester, å de få gangene jeg ikke gjorde det så åpnet jeg dem aldri.

Men ta en ny test i morgen. Den der er nok i ikke gyldig, men kan jo være du er gravid. Var jo rart med en strek der.

Skrevet

Forresten på billigtestene så er det en hump på testen akkurat der oppsugingsdelen slutter. Den er ofte mer rosa, ser ut som en strek. Kan jo være det på denne også. Da er den i såfall negativ.

Skrevet

Jeg vet ikke. Brukte bare strimmeltester, å de få gangene jeg ikke gjorde det så åpnet jeg dem aldri.

Men ta en ny test i morgen. Den der er nok i ikke gyldig, men kan jo være du er gravid. Var jo rart med en strek der.

Synest det var rart jeg og, er det ikke vanlig at det skal komme en sånn strek der? Blir forvirra nå :-p

Skrevet

Forresten på billigtestene så er det en hump på testen akkurat der oppsugingsdelen slutter. Den er ofte mer rosa, ser ut som en strek. Kan jo være det på denne også. Da er den i såfall negativ.

Samme tenkte jeg, bruker å være en slags strek akkurat i "bretten" der...

Anonymous poster hash: 6ee74...aca

Skrevet

Samme tenkte jeg, bruker å være en slags strek akkurat i "bretten" der...

Anonymous poster hash: 6ee74...aca

Ok, så det er ikke noe feil med denne testen ?

Skrevet

Synest det var rart jeg og, er det ikke vanlig at det skal komme en sånn strek der? Blir forvirra nå :-p

Ikke vær forvirret.

Testen er dessverre negativ. Teststreken skal ikke komme der. Det er kun i overgangen fargen samler ser opp litt. Er en grunn til at man skal se i vinduet.

Men lykke til om du ønsker å bli gravid snart :)

Anonymous poster hash: 73aeb...ad8

Skrevet

Ikke vær forvirret.

Testen er dessverre negativ. Teststreken skal ikke komme der. Det er kun i overgangen fargen samler ser opp litt. Er en grunn til at man skal se i vinduet.

Men lykke til om du ønsker å bli gravid snart :)

Anonymous poster hash: 73aeb...ad8

Okay, ja skjønner at testen var negativ, ble bare litt forvirra av den streken, viste ikke om det var vanlig at det skulle være en strek der. Takk for svar:)

Skrevet

Men ta en ny test i morgen. Den der er nok i ikke gyldig, men kan jo være du er gravid. Var jo rart med en strek der.Anonymous poster hash: 6bf84...429

Synest det var rart jeg og, er det ikke vanlig at det skal komme en sånn strek der? Blir forvirra nå :-pAnonymous poster hash: ec20e...c3c
Ikke vær forvirret.

Men lykke til om du ønsker å bli gravid snart :)Anonymous poster hash: 73aeb...ad8

Okay, ja skjønner at testen var negativ, ble bare litt forvirra av den streken, viste ikke om det var vanlig at det skulle være en strek der. Takk for svar:)Anonymous poster hash: ec20e...c3c

Det er fordi man vanligvis ikke åpner testen, og ikke skal måtte åpne den for å finne ut om man er gravid eller ei. Skjønner ikke hvorfor "alle" her inne åpner den. Er testen negativ, er den negativ. Hjelper ikke å åpne for å prøve å finne streken likevel.

Anonymous poster hash: fd2a4...138

Skrevet

Men ta en ny test i morgen. Den der er nok i ikke gyldig, men kan jo være du er gravid. Var jo rart med en strek der.Anonymous poster hash: 6bf84...429

Synest det var rart jeg og, er det ikke vanlig at det skal komme en sånn strek der? Blir forvirra nå :-pAnonymous poster hash: ec20e...c3c
Ikke vær forvirret.

Men lykke til om du ønsker å bli gravid snart :)Anonymous poster hash: 73aeb...ad8

Okay, ja skjønner at testen var negativ, ble bare litt forvirra av den streken, viste ikke om det var vanlig at det skulle være en strek der. Takk for svar:)Anonymous poster hash: ec20e...c3c
Det er fordi man vanligvis ikke åpner testen, og ikke skal måtte åpne den for å finne ut om man er gravid eller ei. Skjønner ikke hvorfor "alle" her inne åpner den. Er testen negativ, er den negativ. Hjelper ikke å åpne for å prøve å finne streken likevel.

Anonymous poster hash: fd2a4...138

Hehe, nei jeg vet, du har rett i det.

Skrevet

Ta en ny test

Anonymous poster hash: 73c30...d42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...