Gå til innhold

Naboen min stjeler bh ene mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når de henger ute og tørker. Dyre bher! Mye Agent P. og Marlies Dekkers! Har sett henne gå rundt i huset sitt med to av dem! Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: bcdfb...75e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Mye" av de dyreste merkene du kan tenke deg? Og du har ingen som helst evne til å lære av erfaring og tørke inne? Da kan du ha det så godt. Hun kler dem sikkert bedre også.

Skrevet

Når de henger ute og tørker. Dyre bher! Mye Agent P. og Marlies Dekkers! Har sett henne gå rundt i huset sitt med to av dem! Hva skal jeg gjøre?

Hadde

A: hengt dem til tørk inne

B: skaffet bevis å tatt henne på det

For en klein, fæl nabo! Tørk BH'ene dine inne du, kleptonaboer kan vel neppe snakkes med.

Anonymous poster hash: f943f...6f5

Skrevet

I alle verdens land og rike. Da må du tørke klær inne da. Hvis dette er noe som har gjentatt seg, ville jeg faktisk vært mer bekymret for dette mennesket enn for BHene. Det er da vel ingen som med vettet i behold stjeler undertøy fra andre mennesker.

Anonymous poster hash: 4f6c0...1ee

Skrevet

I alle verdens land og rike. Da må du tørke klær inne da. Hvis dette er noe som har gjentatt seg, ville jeg faktisk vært mer bekymret for dette mennesket enn for BHene. Det er da vel ingen som med vettet i behold stjeler undertøy fra andre mennesker.

Hvordan bor dere forresten? Må være ganske tett, hvis du ser merket på BHene hennes...

Skrevet

Jeg hadde hengt BH'ene ut til tørk, stått bak gardina med et kamera og filmet mens nabodama hadde stjålet BH'ene.

Hadde trengt litt action i hverdagen min! 👍😊

Skrevet

Hvorfor skal jeg tørke inne? Klærne blir mye deiligere å ha på om de tørker ute!

Skrevet

Kan jeg forresten anmelde henne? Hvordan går jeg frem da? Må jeg skrive masse detaljer på et ark eller noe?

Skrevet

Kan jeg forresten anmelde henne? Hvordan går jeg frem da? Må jeg skrive masse detaljer på et ark eller noe?

skrive masse detaljer på et ark eller noe................hahah oh my

Anonymous poster hash: 1a9d2...e5f

Skrevet

skrive masse detaljer på et ark eller noe................hahah oh my

Anonymous poster hash: 1a9d2...e5f

Hehe... Kan sikkert skrives digitalt også :) Hvorfor ikke bruke bark...? Hehe...! Lurte også på hvordan du har greid å se henne med bh-ene dine...!

Anonymous poster hash: aea4a...9f9

Skrevet

Kjøp utslitte bher på finn, så kan hun stjele dem imens du tørker dine inne ;kr

Anonymous poster hash: ffe1d...08d

Skrevet

Haha, flaks at du og naboen har akkurat like store pupper så de passer da ;)

Du får sette opp et viltkamera så du får bevis.

Anonymous poster hash: a01ab...cd9
Skrevet

Haha, flaks at du og naboen har akkurat like store pupper så de passer da ;) Du får sette opp et viltkamera så du får bevis. Anonymous poster hash: a01ab...cd9

Det er ikke lov :P !!

Skrevet

Lite å finne på i dag, trollemor?

Anonymous poster hash: 9598e...695

Skrevet

Haha, flaks at du og naboen har akkurat like store pupper så de passer da ;) Du får sette opp et viltkamera så du får bevis. Anonymous poster hash: a01ab...cd9

Ingen kan da nekte deg å sette opp et viltkamera i egen hage vel?

Skrevet

Det er vel den eneste måten hi får vist frem det fancy undertøyet sitt. Matcher de USA-trusene dine tro?

Anonymous poster hash: a3dab...904

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Haha, flaks at du og naboen har akkurat like store pupper så de passer da ;) Du får sette opp et viltkamera så du får bevis. Anonymous poster hash: a01ab...cd9

Ingen kan nekte, men du har varslingsplikt. Det er ulovlig å overvåke uten å varsle. Egentlig er vel også et viltkamera ganske på kanten av det lovlige, siden du egentlig ikke har noen god grunn for overvåkningen. Du har jo ingen grunn, siden du helt enkelt kan tørke klærne dine innendørs.

Men tviler for såvidt på hele innlegget, jeg tror dette er trolleri.

Skrevet

Hvorfor skal jeg tørke inne? Klærne blir mye deiligere å ha på om de tørker ute!

For hvis du ikke tørker inne blir de stjålet og da får du ingen glede av at de er deilige å ha på.

Anonymous poster hash: d0af3...bca

Skrevet

Fyll de med kløpulver og heng dem til tørk ute. Det gir deg en liten hevn, men det gir deg neppe bh'ene dine tilbake igjen.

Skrevet

Fyll de med kløpulver og heng dem til tørk ute. Det gir deg en liten hevn, men det gir deg neppe bh'ene dine tilbake igjen.

Hihi! Tusen takk det skal jeg prøve 😊

Skrevet

tenkte hvis du skulle stille den inn mot naboen :)

Skrevet

De blir fulle av pollen og annet støv.

Anonymous poster hash: 54c35...3fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...