Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Hva synes dere er en akseptabel pris på et utdrikningslag? Anonymous poster hash: a60f0...253
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 500-1000 per deltaker. Litt avhengig av hvem jeg skal i utdrikningslag til. Anonymous poster hash: 6a2fc...ea7
piranha Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 Det kommer helt an på hva man skal gjøre, jeg har betalt alt fra 300,- til 1500,-. Synes det er litt kjedelig å betale mye penger for å se på at bruden har det gøy, og vi andre ikke får "delta".
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #4 Skrevet 9. mai 2015 Det kommer an på programmet for dagen. Jeg betaler mer for en gøy dag for alle sammen, der alle kan delta på det som skjer. Selvsagt spleiser vi kostnaden for bruden. Jeg gidder ikke betale mye for kun bruden. Ene gangen forventet man at vi skulle betale mye for spa, fallskjermhopping og plateinnspilling for brud og forlover. Vi andre skulle kun være med å vente. Ingen mat eller drikke for oss var inkludert. Sånt gidder ikke jeg å betale for. Anonymous poster hash: 90bac...2a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå