Gå til innhold

Hva var dine tegn på fødsel ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merket du noen endringer i dagene før fødsel ?

Anonymous poster hash: 21044...eb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nedpress. Føltes ut som om ungen skulle dette ut. Ti timer etter vannavgang, kom baby. 😊

Anonymous poster hash: afee6...52f

Skrevet

1. fødsel: Ikke annet enn mye kynnere. Umulig å vite når kynnere ble til veer. Fødselen varte i over ett døgn.

2. fødsel: Ofte diaré de siste dagene, mye kynnere igjen. Men første tegn på fødselen var at vannet gikk, en drøy halvtime senere var ungen ute!

3. fødsel: Kjente i grunn ikke forskjell de siste dagene. Ikke noe serlig med kynnere heller. Første tegn på fødsel var igjen at vannet gikk. (Skal si vi kjørte raskt til sykehuset. 😜) Men det gikk 6 timer uten at jeg kjente noe som helst mer, ikke så mye som en eneste kynner. MEN, så plutselig begynte det. Samme helsike som sist, etter tre kvarter var unge ute.

Skrevet

At temindagen var der begge ganger var vel ett hint, men jeg tok det ikke før vannet flommet eller før riene var der med minutter imellom. Like overrasket begge ganger at fødselen var i gang.

Anonymous poster hash: 0fb87...ff0

Skrevet

Slimproppen gikk,så gikk vannet et par timer etter det og riene kom igang en times tid etter det igjen. Denne gang har jeg hatt nedpress siden uke 26, er nå kommet til uke 36 og lurer veldig på hvordan denne fødselen starter. Nedpress, kynnere og knivstikk-lignende smerter daglig nå, så føler nesten at fødselen kan starte når som helst 😱

Anonymous poster hash: 7412a...545

Skrevet

Nei... Ingen endringer før vannet gikk... Samme med nr 2.

Skrevet

Fikk murringer med nr 1

Vannet gikk med nr 2

Skrevet

Slimproppen kom ut på ettermiddagen, 9 timer etterpå gikk vannet. Jeg var ikke moden så skulle i teorien ikke føde da, var i uke 38. Men ble satt i gang, fikk ikke rier av meg selv.

Anonymous poster hash: 8ec57...8fe

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Svake uregelmessige maserier i tre dager som kom ca en times tid om dagen.

Skrevet

Murringer i korsryggen noen timer før riene satte inn. Ved siste svangerskap fikk jeg kommentaren "Oj, nå har du sånt fødeansikt, tipper det ikke er lenge igjen nå" av en legemamma da jeg var på fotballkamp. Barnet var født mindre enn 12 timer etterpå. 

Skrevet

Slimproppen gikk,så gikk vannet et par timer etter det og riene kom igang en times tid etter det igjen. Denne gang har jeg hatt nedpress siden uke 26, er nå kommet til uke 36 og lurer veldig på hvordan denne fødselen starter. Nedpress, kynnere og knivstikk-lignende smerter daglig nå, så føler nesten at fødselen kan starte når som helst 😱

Anonymous poster hash: 7412a...545

Som jeg skulle skrevet det selv. Bare at jeg snart er u uke 38 og med 3 barnet

Skrevet

4 dager før fødsel, fikk jeg rier hver kveld. 2 uker før fødsel, gikk slimproppen med tegningsblødning. Så gikk og var moden en god stund.

Skrevet

var på leting etter tegn da jeg var noen dager på overtid, men skjønte ikke at det var noe på gang før den kneppelyden kom og vannet gikk ;)

Anonymous poster hash: d82ca...150

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...