Gå til innhold

hjelp meg her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble kjent med en mann for 3 mnd siden, vært sammen i ca 1.5 mnd. Alt virket topp,aldri fått så mye nærhet i mitt liv.

Så plutselig i dag sier han at han ikke har de rette følelsene for meg.

Han som sa han skulle ønske han var far til mine barn.

Skjønner ikke noe jeg. Han vil vi forsatt skal være gode venner og treffes. Sier vi har det så bra sammen..

Er han usikker? Alt virker så rart for meg nå.

Anonymous poster hash: 42536...b7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tar du avstand fra ham og lar ham finne ut av ting på egen hånd. Ikke vent på ham, og fortell ham også at han alltids kan kontakte deg om han finner ut hva han vil, så får du se hvor du er i livet og om du fremdeles er interessert i ham da.

Ustadig mann! Ikke fortsett å treffe han når han ikke har rette følelser for deg, da blir du bare brukt for sex...

Dropp ham!

Anonymous poster hash: 042cd...106
Skrevet

Han er ikke usikker, han ønsker å avslutte forholdet med deg. Men vil være venn med deg så ikke det blir noe dårlig stemning av at han ikke vil ha ett forhold mer. Sånne vennskap blir det sjeldent noe av, det er vel mer noe man sier for å være grei i en litt kjip situasjon. Trist, men sant. Heldigvis fant du det ut tidlig, så gå derfra med hodet hevet og en erfaring rikere :)

Anonymous poster hash: 0d006...6cc
Skrevet

Enig med siste...

Move on :)

Anonymous poster hash: 26832...85d

Skrevet

Var redd for det.

Blir ikke brukt til sex, han sier jo han mistet tenningen.

Virker som han er usikker ja...avtalte at jeg skulle ringe tirsdag, kanskje vente lenger? Må møtes uansett da han har nøklene mine...

Har aldri vært bra nok for noen.

Skrevet

Tenker litt på at han er bipolar,men går på medisiner. Kan det ha en innvirkning?

Skrevet

Tenker litt på at han er bipolar,men går på medisiner. Kan det ha en innvirkning? Anonymous poster hash: 42536...b7e

Hvorfor? Enten liker han deg eller han liker deg ikke.

Anonymous poster hash: 34aa1...a04

Skrevet

Sier jo at han liker meg, er glad i meg.

Skrevet

Det var vel ikke det helt store. Og du skal egentlig prise deg lykkelig for at du slipper bipolaritetens helvetes svigninger, navelbeskuing, og dyrking av depresjonen. De er meget selvsenterte, noen av de bipolare.

Anonymous poster hash: 6a988...e34

Skrevet

Det er han som etter kort tid sa han elsket deg, og du elsket ham tilbake? Jeg svarte deg på den tråden også.

Skrevet

Det er han som etter kort tid sa han elsket deg, og du elsket ham tilbake? Jeg svarte deg på den tråden også.

Nei sa ikke det. Brukte tid på å si han var glad i meg.

Men,som jeg spurte om er dette ett utslag av sykdommen?

Hvorfor skulle han foreslå at vi skulle ta en bedre middag og åpne en vin?

Skrevet

Om dette er utslag av hans sykdom så må du huske på at du risikerer at dette også blir fremtiden din, en ustabil mann som stadig endrer seg.

Jeg mener du bør droppe ham - for din egen skyld.

Dere ble kjent for 3 mnd. siden, ble sammen for 1,5 mnd. siden. Han "brukte tid på å si han var glad i meg".... viser deg at han er sååå glad i deg. Og poff, så har han ikke rette følelsene for deg. Likevel vil han være god venn sammen med deg fordi dere har det så bra sammen.

Han ser seg selv og tar nå ikke hensyn til dine følelser!

Hvis han vet at du er glad i ham så burde han vite at han sender ut doble signaler. Han sier han ikke har de rette følelsene for deg lenger, likevel vil han ha romantisk middag med deg.

Han vet det kanskje ikke selv, men han leker med deg og dine følelser. Det viser om lite selvinnsikt hos ham, lite respekt for deg, etter min mening.

Så beskytt deg selv, kutt kontakten med ham og gå videre!

Når han er så ustabil (og i tillegg har den diagnosen han har) så tidlig i forholdet så er det ikke noe å bygge videre på.

Du får trolig aldri gode svar fra ham på hva som har skjedd, så skån deg selv, kutt kontakten og gå videre helt uten ham!

Skrevet

Du vil jo ikke gå inn i et forhold til en bipolar om du kan la være.

Anonymous poster hash: 53e4a...18e
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan sykdommen skal ha noe å si om han har romantiske følelser for deg eller ikke. Når han er manisk kan han kanskje blir for overivrig.

Skrevet

Om dette er utslag av hans sykdom så må du huske på at du risikerer at dette også blir fremtiden din, en ustabil mann som stadig endrer seg.

Dere ble kjent for 3 mnd. siden, ble sammen for 1,5 mnd. siden. Han "brukte tid på å si han var glad i meg".... viser deg at han er sååå glad i deg. Og poff, så har han ikke rette følelsene for deg. Likevel vil han være god venn sammen med deg fordi dere har det så bra sammen.

Hvis han vet at du er glad i ham så burde han vite at han sender ut doble signaler. Han sier han ikke har de rette følelsene for deg lenger, likevel vil han ha romantisk middag med deg.

Han vet det kanskje ikke selv, men han leker med deg og dine følelser. Det viser om lite selvinnsikt hos ham, lite respekt for deg, etter min mening.

Når han er så ustabil (og i tillegg har den diagnosen han har) så tidlig i forholdet så er det ikke noe å bygge videre på.

Du får trolig aldri gode svar fra ham på hva som har skjedd, så skån deg selv, kutt kontakten og gå videre helt uten ham!

Ser hva du mener, skulle bare ønske det var annerledes.

Har et helvetes forhold bak meg ned en ustabil mann gjennom 25 år.

Bare 3 mnd har vi kjent hverandre, men aldri fått så mye nærhet.

Sa til han at om han hadde spilt så var det jammen godt.

Han benektet tok hendene mine så meg i øynene og sa "jeg er glad i deg."

Søren og.....nei,tørr ikke mer ned noen.

Skrevet

Før det var gått tre måneder ville han bli far til dine barn? Han er jo merkelig i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: 0b1ac...96f

Skrevet

Du får trolig aldri gode svar fra ham på hva som har skjedd, så skån deg selv, kutt kontakten og gå videre helt uten ham!Anonymous poster hash: 042cd...106

Søren og.....nei,tørr ikke mer ned noen.Anonymous poster hash: 42536...b7e

En som er bipolar er hvert fall ikke stabil..

Skrevet

Søren og.....nei,tørr ikke mer ned noen.

Hadde han vært så glad i deg så hadde han ikke gjort det slutt. Og heller ikke foreslått å være nære venner videre når han må vite at det er vondt for deg. Han trenger ikke ha spilt, men han kan ha oppdaget at følelsene ikke er som han trodde. Da er det faktisk bedre at han sier fra nå før dere blir mer knyttet til hverandre.

Du skriver at du ikke tør mer med noen.... Jeg forstår hvordan du føler det, men du har et valg... Når du har kommet over følelsene for denne ustabile mannen så vil du ha lært noe.

Du har lært hvor godt det kan føles med nærhet, dette er noe du ønsker deg i ditt neste forhold. Men da nærhet med en mann som er stabil, en som lar handling følge ord, en som har ditt beste i fokus også. En mann du kan stole på og være trygg på er stabil.

En slik mann finnes der ute for deg hvis du ikke gir opp.

Skrevet

Takk.

Ikke mer nå nei...

Opplevd ekte nærhet med han her nå, takk bedre å ha opplevd enn ikke.☺

Rart dette føles, vi bodde og sammen annenhver uke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...