Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Jeg kjenner ikke meg selv igjen. Denne uka har jeg vært ekstremt dårlig (sliten i kroppen), aldri opplevd noe lignende. Ikke da tvillingene var små og begge hadde kolikk kjente jeg meg slik. Det startet vel på tirsdagen. Jeg hadde fri fra jobb. Jeg sto opp til normal tid og fikk levert barna, men kjente på kroppen at den ikke var som den skulle. Jeg tvang meg selv til å vaske hus, og etter det hadde jeg ikke kapasitet til noe. Ba mannen om å hente barna, så jeg la meg ned for å sove. Da var klokken rundt 11. Jeg sovnet med en gang, og våknet ikke før mannen og barna kom hjem. Jeg lagde middag, men måtte bare legge meg etterpå og sov helt til kvelden. Mannen tok seg av barna, så jeg gikk rett i seng og la meg. Måtte opp på jobb dagen etter (har vært på jobb ond, tors og fre på dagtid). Alle dagene har vært like. Har klart meg greit på jobb, men med en gang jeg har kommet inn døra hjemme har all lufta gått ut av meg. Jeg har sovet flere timer+ hele natten hver eneste ettermiddag. Og enda er jeg kjempe ødelagt i kroppen, hodepine og er bare sliten. Er ikke syk.Nå har jeg akkurat våknet etter 5 timer på sofaen. Og er så sliten fremdeles at jeg ikke anet hvor jeg skal gjøre av meg. Kort fortalt klarer jeg meg greit på jobb, men har sovet hele tiden mens jeg har vært hjemme. Orker ikke styre med barna en gang Har så vondt i mammahjertet, men jeg klarer ikke. Noen som har opplevd lignende eller har peiling på hva det kan være? Anonymous poster hash: 36679...e02
PersilleBlomst Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Jeg kjenner ikke meg selv igjen. Denne uka har jeg vært ekstremt dårlig (sliten i kroppen), aldri opplevd noe lignende. Ikke da tvillingene var små og begge hadde kolikk kjente jeg meg slik. Det startet vel på tirsdagen. Jeg hadde fri fra jobb. Jeg sto opp til normal tid og fikk levert barna, men kjente på kroppen at den ikke var som den skulle. Jeg tvang meg selv til å vaske hus, og etter det hadde jeg ikke kapasitet til noe. Ba mannen om å hente barna, så jeg la meg ned for å sove. Da var klokken rundt 11. Jeg sovnet med en gang, og våknet ikke før mannen og barna kom hjem. Jeg lagde middag, men måtte bare legge meg etterpå og sov helt til kvelden. Mannen tok seg av barna, så jeg gikk rett i seng og la meg. Måtte opp på jobb dagen etter (har vært på jobb ond, tors og fre på dagtid). Alle dagene har vært like. Har klart meg greit på jobb, men med en gang jeg har kommet inn døra hjemme har all lufta gått ut av meg. Jeg har sovet flere timer+ hele natten hver eneste ettermiddag. Og enda er jeg kjempe ødelagt i kroppen, hodepine og er bare sliten. Er ikke syk. Nå har jeg akkurat våknet etter 5 timer på sofaen. Og er så sliten fremdeles at jeg ikke anet hvor jeg skal gjøre av meg. Kort fortalt klarer jeg meg greit på jobb, men har sovet hele tiden mens jeg har vært hjemme. Orker ikke styre med barna en gang Har så vondt i mammahjertet, men jeg klarer ikke. Noen som har opplevd lignende eller har peiling på hva det kan være? Anonymous poster hash: 36679...e02 De eneste gangene jeg har vært så sliten har jeg vært gravid.. Men hva med å sjekke stoffskiftet? Høres ikke godt ut, ville nok tatt det opp med fastlegen!
duracellmamma Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 Det kan være stoffakifte eller jernmangel. Jeg hadde esktremt lave verdier og sov 24/7, ikke krefter til noe. Nå tar jeg jerntilakudd og tran hver dag. Føler meg bedre, men går jeg en stund uten kjenner jeg fort sløvheten og trøttheten. Ta deg en tur til legen
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. mai 2015 #4 Skrevet 9. mai 2015 Allergi? Jeg hadde det sånn før jeg begynte på medisiner og blir sånn om jeg glemmer medisinene... Har venner som har det sånn uten at det slo ut på allergitesten engang. Jeg er både vaksinert og går på medisiner og astmamedisiner om vår/sommer.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2015 #5 Skrevet 9. mai 2015 Jeg opplevde det slik da jeg var utslitt av psykisk og fysisk stress. Møtte rett og slett veggen. Anonymous poster hash: ad01c...a98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå