Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Hvor lang tid bruker det å ta fra en merker at tanna er løs og kan rikkes på til den faller ut? Har oppdaga en løs tann hos 4 åringen, kan rikke på den litt, synes det er skrekkelig tidlig. Derfor lurere jeg på hvor lang tid slik bruker å ta, hvis det er mange måneder frem i tid er det kansje ikke så tidlig med tannfelling likevel. Anonymous poster hash: fb08e...8d9
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Her har 6 åringen nettopp mistet sine to første tenner. det tok vel 2-4 uker fra de begynte å bli løse til de kunne tas. Eller den siste mistet han i bhg og jeg er ikke helt sikker på hvordan det gikk til. Anonymous poster hash: ea717...532
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Samme her. ca 3 uker fra vi merket at den var løs. Anonymous poster hash: 6e0ca...094
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 hoff da, det var raskt syntes jeg. lillegutten er jo bare 4 år, trodde ikke han skulle miste før nærmere 6 års alder, tidlig rundt 5 år Anonymous poster hash: fb08e...8d9
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #5 Skrevet 8. mai 2015 En av ungene mine har rikka på ei tann siden jul, har jeg følelsen av. Den kom ut i forgårs. Anonymous poster hash: da3f0...807
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #6 Skrevet 30. juni 2015 Tanna falt ut i dag, så nå er det bare å vente på tannfeen. Har 2 løse tenner til så blir snart helt tannløs. :-) Anonymous poster hash: fb08e...8d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå