Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Fanken, jeg er så skuffet! Har flørtet masse med en fyr i over 3 mnd, via jobbkontakt og var temmelig sikker på at det var gjengjeldt - men har forstått nå at det nok ikke er det. Hvordan forstå menn egentlig?? Masse meldinger, flørt, 'tilfeldig møter' og smil nonstop fra en singel fyr og så, når jeg synes det gikk litt tregt med fremdriften - tok jeg mot til meg og prøvde meg på ett forslag om å treffes.... som ikke ble mottatt, bare snakket rundt med svada. Er så skuffet, for jeg likte han virkelig og trodde det samme var for han. Hvem gidder å skrive masse bullshit til en jobbkollega i månedsvis uten å mene noe mer med det..vi snakker mail, sms, telefon, chat og oppmøte på kontoret? Noen som har peil? Det som ergrer meg mest nå er at jeg ikke greide å la være å vise hvor skuffet jeg var - sendte en siste melding med stikk om hvor kjip jeg synes han var som ikke tok sjansen om å trefffes... dumt eller greit? Kjip fredag iallfall. Og surt å vise seg på jobben fremover, og flaut. Eller hva synes dere, har jeg grunn til å føle meg dum? Anonymous poster hash: 6d8a5...b0a
smiia Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Fanken, jeg er så skuffet! Har flørtet masse med en fyr i over 3 mnd, via jobbkontakt og var temmelig sikker på at det var gjengjeldt - men har forstått nå at det nok ikke er det. Hvordan forstå menn egentlig?? Masse meldinger, flørt, 'tilfeldig møter' og smil nonstop fra en singel fyr og så, når jeg synes det gikk litt tregt med fremdriften - tok jeg mot til meg og prøvde meg på ett forslag om å treffes.... som ikke ble mottatt, bare snakket rundt med svada. Er så skuffet, for jeg likte han virkelig og trodde det samme var for han. Hvem gidder å skrive masse bullshit til en jobbkollega i månedsvis uten å mene noe mer med det..vi snakker mail, sms, telefon, chat og oppmøte på kontoret? Noen som har peil? Det som ergrer meg mest nå er at jeg ikke greide å la være å vise hvor skuffet jeg var - sendte en siste melding med stikk om hvor kjip jeg synes han var som ikke tok sjansen om å trefffes... dumt eller greit? Kjip fredag iallfall. Og surt å vise seg på jobben fremover, og flaut. Eller hva synes dere, har jeg grunn til å føle meg dum? Anonymous poster hash: 6d8a5...b0a Ikke send flere sure meldinger med stikk iallfall, da dummer du deg bare ut og det blir enda flauere å møte på jobben. Noen mennesker - menn som kvinner - liker spenningen som ligger i denne jakten, og mister interessen når byttet er nedlagt.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Går greit at du sendte den ene! Er på sin plass om han har vært "helt der" så lenge og så plutselig så var det ikke noe likevel. Helt kurrant å si i fra da. Hadde jeg holdt på sånn som han og tenkt at jeg ikke var interessert likevel hadde jeg blitt flau (over meg selv) om jeg hadde fått en sånn melding. Er selvfølgelig lov til å si i fra at man er skuffet. Du tapte ingenting på det. Det blir litt kleint fremover. Men shit på, du hakke gjort noe dumt! Lykke til. Anonymous poster hash: c00c0...78b
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Hvis han har vært så på er det rart at han ikke er mer intressert. Men en kan aldri vite dessverre. Virker litt barnslig gjort. Prøv å ikke bry deg om han mere Anonymous poster hash: 6d8a5...b0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå