Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 I slutten av April bestilte jeg god kaffe og te fra utlandet. Etter noen dager fikk jeg et sporingsnummer og da pakken ikke dukket opp prøvde jeg å spore pakken. Jeg fikk beskjed om at pakken var forsøkt levert, noe den så absolutt ikke hadde blitt så jeg sendte en mail hvor jeg etterlyste bestillingen min og forklarte det jeg forklarer her. Jeg fikk et veldig hyggelig svar hvor de sier at pakken er returnert til dem og at de mer en gjerne kan sende ordren på ny til meg. Jeg vil jo ha kaffen og teen min så jeg takker jo selvfølgelig ja takk til det så sendte de den på nytt. I dag da jeg hentet posten så lå det en hentelapp å ventet på meg, så grunnen til at hverken jeg eller firmaet ikke har klart å spore pakken er mest sannsynligvis pga tollen. På datoene kan jeg se at dette er den opprinnelige pakken. Så da lurer jeg på, ville du ha sagt ifra til firmaet at pakken har dukket opp eller ikke sagt noe å fått to for en? Anonymous poster hash: ee040...8cd
Gjest Zaria Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 I slutten av April bestilte jeg god kaffe og te fra utlandet. Etter noen dager fikk jeg et sporingsnummer og da pakken ikke dukket opp prøvde jeg å spore pakken. Jeg fikk beskjed om at pakken var forsøkt levert, noe den så absolutt ikke hadde blitt så jeg sendte en mail hvor jeg etterlyste bestillingen min og forklarte det jeg forklarer her. Jeg fikk et veldig hyggelig svar hvor de sier at pakken er returnert til dem og at de mer en gjerne kan sende ordren på ny til meg. Jeg vil jo ha kaffen og teen min så jeg takker jo selvfølgelig ja takk til det så sendte de den på nytt. I dag da jeg hentet posten så lå det en hentelapp å ventet på meg, så grunnen til at hverken jeg eller firmaet ikke har klart å spore pakken er mest sannsynligvis pga tollen. På datoene kan jeg se at dette er den opprinnelige pakken. Så da lurer jeg på, ville du ha sagt ifra til firmaet at pakken har dukket opp eller ikke sagt noe å fått to for en? Anonymous poster hash: ee040...8cd Jeg ville ha kontaktet de og gitt beskjed😃
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Hadde sagt i fra til firmaet😊 Anonymous poster hash: 524ac...1a0
Sint naken biltyv Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Ville sagt ifra... Jeg stjeler ikke fra andre, hverken private eller firmaer
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #5 Skrevet 8. mai 2015 Det samme har skjedd meg, dog med en veske. Gav beskjed, og fikk beholde begge to Anonymous poster hash: d2443...b82
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #7 Skrevet 8. mai 2015 Gi beskjed du, med mindre du vil stjele.... Anonymous poster hash: 36391...10a
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #8 Skrevet 8. mai 2015 Haha, tre stk sier det samme, men du vil ha flere svar. Ønsker du at noen skal si at du ikke skal si ifra så du kan stjele med god samvittighet? Anonymous poster hash: 36391...10a
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #10 Skrevet 8. mai 2015 Haha, tre stk sier det samme, men du vil ha flere svar. Ønsker du at noen skal si at du ikke skal si ifra så du kan stjele med god samvittighet? Anonymous poster hash: 36391...10a Jeg hadde bestemt meg før jeg postet innlegget så derfor spør jeg ikke hva jeg skal gjøre, men hva du ville ha gjort. Anonymous poster hash: ee040...8cd
Gemini77 Skrevet 8. mai 2015 #11 Skrevet 8. mai 2015 Sier selvfølgelig fra. De vil få en beskjed uansett når du henter pakken at pakke er hentet av mottaker. Selv om de ikke greier å spore den når den var i tollen så er den i systemet nå. I litt selskap så har jeg sporingene både vis systemet på PC og som app. Får beskjed på tlf når mottaker har signert for pakken. Først da kan jeg fakturere. Jeg ville uansett ikke gjort meg til en gnien tyv for kaffe og te.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå