Gå til innhold

Kjekt med aktive og glade barn, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy søren så lei jeg er av de gummiknottene de drar inn fra fotballbanen. Gangen er jo alltid full i små , svarte knotter og støvsugeren står parat. 

Det er ofte haugevis med unger er, og da tømmes skoene mer eller mindre bevisst. 

Noen som kjenner seg igjen?  :-) 

Anonymous poster hash: 64699...df5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Granulat i lange baner her og :) Barna mine er ekstremt aktive på banen, vaskerommet ser ut der etter.

Anonymous poster hash: 0f6e7...7d6

Skrevet

Syns de ungene drar med seg alt og ingenting inn, og det ser ikke bedre ut ute. Sykler, sparkesykler, fotballer og utrolig mye rart som plutselig ligger strødd i hagen.

Mye å rydde etter aktive unger, men savner det om de ikke er hjemme enda. Rart når det er ryddig og rent.

Anonymous poster hash: 5cac5...de6

Skrevet

De gummiknottene misliker jeg også sterkt!! Så her er beskjeden at de får ta av seg på bena ute. Tømme sko og strømper.

Vaskemaskina kan faktisk ryke om man får de inn der.

Men jeg er veldig glad for at han er så glad i å være på banen og ute generelt!

Anonymous poster hash: b28a1...373

Skrevet

Så kanskje dere heller kan be treneren om at de skal spille på gress og grus i stedet for kunstgress... Det hadde spart mye på kronene for både dere og samfunnet!

Anonymous poster hash: 75e85...440
Skrevet

Så kanskje dere heller kan be treneren om at de skal spille på gress og grus i stedet for kunstgress... Det hadde spart mye på kronene for både dere og samfunnet!

Anonymous poster hash: 75e85...440

Nå er det engang sånn at både ballbingen og fotballbanen er kunstgress, og det er helt greit. 

De trener og leker på egenhånd, så treneren har ikke noe med det å gjøre. 

HI

Anonymous poster hash: 64699...df5

Skrevet

Er faktisk eit poeng at dei også bør trene på gress, ikkje nødvendigvis for å spare vaskemaskina ol. men for å spare føttene deres.

Er fleire og fleire som slit med feks. hælen av å spille så mykje på kunstgress.

Anonymous poster hash: 0f6e7...7d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...