Gå til innhold

Karpaltunnelsyndrom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slet kjempemye med det i sist svangerskap for 2 år siden. Etterhvert klarte jeg nesten ikke å holde noenting, mistet varer og lommeboka mi i butikken osv. Er 15,5 uker på veg og merker allerede at det som smått har kommet litt igjen... Er det noe jeg kan gjøre, noe forebyggende? Blir det mest sannsynlig like ille som sist?

Anonymous poster hash: 50a2b...23e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve en sånn håndskinne som du får kjøpt på apotek. 

Skrevet

Jeg var plaget med det første svangerskapet, ingenting denne gangen. Men hang nok sammen med at jeg hadde mye vann i kroppen første gang, nesten ingenting denne graviditeten. Hva som er grunnen til det vet jeg ikke.

Skrevet

Jeg var plaget med det første svangerskapet, ingenting denne gangen. Men hang nok sammen med at jeg hadde mye vann i kroppen første gang, nesten ingenting denne graviditeten. Hva som er grunnen til det vet jeg ikke.

Jeg hadde 15 kg vann i kroppen sist

Skrevet

Link? :)

Skrevet

Opp

Skrevet

Link? :)

Spør på apoteket du.

Skrevet

Jeg er ikke plaget under graviditet, men ETTER😖 var så ille at jeg nesten ikke kunne holde babyen ved amming, var redd for å miste han.. Gikk til legen men hun sa det var hormonelt (det er verst når ammingen er på det hyppigste). Det var ingenting å gjøre utenom operasjon (men det er jo bare aktuelt om det vedvarer). Ellers kunne skinne/støttebandasje hjelpe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...