Gå til innhold

til alle småbarnsfamilier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drikker du eller din kjære noe i kveld? Hvor mye? Hbor ofte drikker dere i helgene?

Anonymous poster hash: c9e07...483

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Drikker toppen fire ganger i året og da er det spesielle anledninger, som bryllup og runde dager.

Anonymous poster hash: 3d9c4...c92

Skrevet

Nei, jeg drikker ikke. Mener gravid uansett ;)

Anonymous poster hash: bc74e...f97

Skrevet

Ja, blir vel ett glass vin kanskje. Vi kan drikke et glass hver kveld om vi har lyst eller la være i flere mnd, alt ettersom gjøremålene vi har. Er det fest blir det mer og noen ganger kjører vi og drikker ikke og andre ganger orker vi bare mindre. Ingen fasit med andre ord! Må dere planlegge slikt?

Anonymous poster hash: ba35a...f8b

Skrevet

Nei. Sist jeg drakk alkohol var 1 cognac i påsken. Gangen før det var 1 øl til julemiddagen. Det blir nok veldig lenge til neste gang. Jeg syns ikke alkohol smaker godt lengre, så da er det like greit å la være.

Anonymous poster hash: 585fa...414

Skrevet

Jeg rører vel alkohol kanskje 4-5 ganger i året og det er inkludert vin til maten o.l Samboeren tar seg en øl rett som det er, men er på fylla kanskje maks 2 ganger pr år. Vi er begge glade i god vin og jeg er rå på å mikse drinker, men det blir sjelden så vi orker å drikke alkohol siden det er praktisk å være kjørbar, selv når barnet ikke er her (er bare småbarnsfamilie på deltid). Nå er jeg gravid så det blir nok ikke noe mer alkoholkonsum enn det var tidligere de neste årene heller. Mannen er fra Sør-Europa og der er det litt mer vanlig med alkohol til hverdags, men det er ikke noe han har tatt med seg hit.

Anonymous poster hash: 41612...da5
Skrevet

Drikker litt vin sånn 3 ganger i året. Ei venninne med barn drikker hver helg med mannen

Anonymous poster hash: 827c6...5dc

Skrevet

Drikker ikke i kveld, er gravid. Mannen drikker heller ikke, da det er 1 uke til termin. Normalt tar vi 1-2 glass vin et par ganger i mnd.

Anonymous poster hash: 1e631...19e

Skrevet

Drikker alkohol kanskje 4-5 ganger i året. Er for det første alenemor og for det andre er helgene så hellige at jeg orker ikke bruke dem på å være i redusert form. Jeg er sånn som blir fyllesyk nesten bare av å lukte på glasset :P

Anonymous poster hash: 6f588...e56

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Jeg er alenemor å drikker kanskje ca to ganger i året, da er det snakk om en halv flaske rusbrus feks på en barnefrihelg :P

Skrevet

Jeg drikker ikke. Siste gang var for 6 år siden.

Skrevet

Drikker ikke så lenge barna er hjemme. Jeg er alenemor. Og gravid nå da. Har vært på 2 fester på 3 år. Tåler like lite hver gang og prater kun om barna. Helt patetisk, men det er nå meg :)

Skrevet

Går flere år mellom hver gang jeg drikker alkohol, tror ikke jeg smakte dråpen i hele fjor, året før der hadde jeg vel en øl i løpet av sommeren. Har ikke drukket noen ting hittil i år.

Mannen har ikke drukket alkohol i kveld, han kjører og henter unger i kveld. Hadde han ikke gjort det hadde han nok tatt en øl til middag. Han drikker som regel en liten boks øl enten lørdag eller søndag eller enn begge dagene. 

Anonymous poster hash: 662b7...8b4
Skrevet

Har ikke drukket mengder med alkohol etter studietid var ferdig og voksentid begynte.

Tar meg en liten flaske øl en veldig sjelden gang (kan gå måneder imellom).

Samboer drikker noen øl hver helg, 2-4 halvlitere.

Skrevet

Nei

Drikker alkohol kanskje 10 ganger i året.

Anonymous poster hash: a508c...fc9

Skrevet

Ikke alkohol, men jeg skeier ut med pepsi i kveld.

Skrevet

Drikker aldri, fordi jeg ikke liker det.

Anonymous poster hash: 782b4...fab
Skrevet

Drikker når vi har lyst :P Har ikke drukket på en god stund nå. Tok ett glass vin for 3-4uker siden, har lyst på hvitvin, men det har jeg ikke i hus :P Samboeren tar seg gjerne en øl hvis det er godt vær en fredag, men det er en stund siden det var det :P

Skrevet

Kommer til å ta et glass hvitvin i kveld, og et rødt i morgen.

Pleier å ta et glass vin fredags og lørdags kveldene

Anonymous poster hash: de418...7d1
Skrevet

Mannen drikker ikke. Jeg tar meg kanskje et par glass vin, et par ganger i året..

Anonymous poster hash: 3b65e...e8e

Skrevet

Ja vi deler en flaske rødvin i løpet av kvelden:) det blir et par glass hver det. Fredda'n sin det😉

Skrevet

Drikker vin med ujevne mellomrom. Skal ha noen glass i kveld. Kan godt ta meg et glass vin en vanlig tirsdagskveld.

Anonymous poster hash: 21899...8f7

Skrevet

Jeg drikker et glass vin eller to fullstendig uavhengig av hvilken kveld det er.  Drikker nok noen kartonger vin i løpet av et år, gitt. Akkurat nå sitter jeg helt alene på hytta, med middag og vin i glasset. Skriver eksamensoppgave. Eller skal i alle fall skrive... 

Anonymous poster hash: d6cbf...10a
Skrevet

Ja, drikker stort sett hver helg. Noen glass fredag og lørdag.

Anonymous poster hash: e99f4...626
Skrevet

Nei, drikker ikke i kveld, som alle andre kvelder. Vi drikker sjeldent alkohol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...