Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Mannen min sa noe for et par dager siden som jeg ikke har tenkt over før. Jeg har alltid tenkt at Fantorangen er en elefant, men så sa mannen min at det er en miks av elefant og orangutang, derav navnet Fantorang. Stemmer det? Anonymous poster hash: e38f6...424
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Ja. Se video til pussesangen. Der synger han om mammaen sin og da peker han på et bilde av en orangutang. Anonymous poster hash: e8d66...9ce
Bustetroll Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Det jeg syns er rarest med denne fantorangen er hvor grusomt manipulerende og slem hun/han er med Eddy!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #5 Skrevet 8. mai 2015 http://touch.budstikka.no/helg/berit-fantorangen-nermoen-skulle-aldri-bo-i-berum-1.8461997 Denne damen bak Fantorangen må være steine gal... Er såvidt mine barn får se på det hjernedøde opplegget. Synd de liker filmene mellom. .. Anonymous poster hash: f666d...759
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå