Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Datteren min skal begynne på en PALS skole, blir litt skeptisk etter det som har vært i media. Hvilke erfaringer har dere? Anonymous poster hash: d89ed...487
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Bare gode erfaringer her. De er stolte og glade for BRA kortene. Palsmålene er enkle og spesifikke, lærerne er flinke til å gi alle BRA kort, gjerne til grupper. Og det er forskjellige mål for å få BRA kort etter hvor du ligger i løypa sosialt og etter evne. De fokuserer mye på vennskap og mobbing, og lager vennegrupper etc som roterer. Ikke lov til å si nei om noen spør om å være med i lek osv. Så jeg har aldri hatt noen problemer med det, og føler det funker bra på mitt barn og vår gruppe på skolen. 2. klasse, Oslo skole. Anonymous poster hash: 90f2a...3b7
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 En ting til... Det vil alltid være noen som har meninger om alt. Det er det uansett hva slags opplegg det er. Så er det jo også individuelle forskjeller på barn. Og det viktigste er jo at lærere klarer å fange opp dette. Det har ikke noe med PALS å gjøre sånn jeg ser det. Det går utenom. Anonymous poster hash: 90f2a...3b7
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Kjempe positive erfaringer med pals. Det er også med på å bevist gjere lærere og elever på korleis vi snakker/ oppfører oss til/mot kvarandre. Anonymous poster hash: 86cf1...d90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå