Gå til innhold

Å oppkalle et barn.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke med barnefaren mer. Men ønsker å bruke hans fars navn som mellom navn hvis det er en gutt. Og hans søsters mellomnavn, som mellom navn om det er ei jente.

 

Bør jeg spørre om dette?

Det er ikke akkurat stabilt mellom familiene akkurat nå. .

 

Anonymous poster hash: e94eb...cdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke du trenger å spørre om det, barnet er like mye en del av sin fars familie uansett hvordan forholdet mellom dere er. Men hvis du derimot ikke har noe imot å spørre, så vil vel neppe forholdet bli dårligere av at du gjør det akkurat. Med mindre de er helt gale da.



Anonymous poster hash: f0f10...3e8
Skrevet

 

Jeg synes ikke du trenger å spørre om det, barnet er like mye en del av sin fars familie uansett hvordan forholdet mellom dere er. Men hvis du derimot ikke har noe imot å spørre, så vil vel neppe forholdet bli dårligere av at du gjør det akkurat. Med mindre de er helt gale da.

 

Anonymous poster hash: f0f10...3e8

Hans far vet det vel ikke ennå..

Søsteren skriker etter abort..

 

 

Anonymous poster hash: e94eb...cdc

Skrevet

 

 

Jeg synes ikke du trenger å spørre om det, barnet er like mye en del av sin fars familie uansett hvordan forholdet mellom dere er. Men hvis du derimot ikke har noe imot å spørre, så vil vel neppe forholdet bli dårligere av at du gjør det akkurat. Med mindre de er helt gale da.

 

Anonymous poster hash: f0f10...3e8

Hans far vet det vel ikke ennå..

Søsteren skriker etter abort..

 

 

Anonymous poster hash: e94eb...cdc

Hva er egentlig poenget ditt da? Er dette personer du ønsker å kalle opp, eller har de tilfeldigvis navn som du ønsker å bruke?

 

 

Anonymous poster hash: f2862...a93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...