Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Jeg er ikke med barnefaren mer. Men ønsker å bruke hans fars navn som mellom navn hvis det er en gutt. Og hans søsters mellomnavn, som mellom navn om det er ei jente. Bør jeg spørre om dette? Det er ikke akkurat stabilt mellom familiene akkurat nå. . Anonymous poster hash: e94eb...cdc
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Jeg synes ikke du trenger å spørre om det, barnet er like mye en del av sin fars familie uansett hvordan forholdet mellom dere er. Men hvis du derimot ikke har noe imot å spørre, så vil vel neppe forholdet bli dårligere av at du gjør det akkurat. Med mindre de er helt gale da. Anonymous poster hash: f0f10...3e8
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Jeg synes ikke du trenger å spørre om det, barnet er like mye en del av sin fars familie uansett hvordan forholdet mellom dere er. Men hvis du derimot ikke har noe imot å spørre, så vil vel neppe forholdet bli dårligere av at du gjør det akkurat. Med mindre de er helt gale da. Anonymous poster hash: f0f10...3e8 Hans far vet det vel ikke ennå.. Søsteren skriker etter abort.. Anonymous poster hash: e94eb...cdc
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Jeg synes ikke du trenger å spørre om det, barnet er like mye en del av sin fars familie uansett hvordan forholdet mellom dere er. Men hvis du derimot ikke har noe imot å spørre, så vil vel neppe forholdet bli dårligere av at du gjør det akkurat. Med mindre de er helt gale da. Anonymous poster hash: f0f10...3e8 Hans far vet det vel ikke ennå..Søsteren skriker etter abort.. Anonymous poster hash: e94eb...cdc Hva er egentlig poenget ditt da? Er dette personer du ønsker å kalle opp, eller har de tilfeldigvis navn som du ønsker å bruke? Anonymous poster hash: f2862...a93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå