Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Hvordan fortelle eks mannen din at du er gravid med din nye kjæreste, som etter 3 år har dumpet deg? Må jo fortelle det da jeg har barn med min eks mann. Vi bor i forskjellige land og han skal jo ha sommerferie med sitt barn. Men jeg kan ikke fly da! Vi pleier å levere og hente annenhver gang. Min tur nå.. Anonymous poster hash: 2e95d...6ee
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Da snakker du med han på telefon eller via Mail alt etter hva dere pleier. Start med årets sommerferie. Skriv enkelt at dette året kan du dessverre ikke fly pga du er høygravid og har termin da og da. Har ikke barnet snakket med sin far? Unormalt å ikke da fortelle at det skal få lillesøsken? Dersom du er høygravid å ikke kan fly i sommer så bør du jo gi beskjed så raskt som mulig at avtalen dere alt har må endres. Anonymous poster hash: 1b55f...8a5
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Jeg er tidlig på vei men risiko svangerskap. Derfor vet ikke barnet mitt om den lille I magen. 2 uker til så er vi over den første faren. Anonymous poster hash: 2e95d...6ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå