Gå til innhold

Skrytetråd om andre brukere :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg syns det hadde vært koselig med en tråd hvor vi drar frem de positive tingene vi har fått inntrykk av når det gjelder de brukerne her inne vi føler vi kjenner.

Jeg for eksempel synes at Hvitt Hus har veldig mye bra meninger. Jeg føler at hun er en dame med bena godt plassert på jorda, er empatisk og virker hyggelig.

Noen som vil fortsette?

Anonymous poster hash: dd938...138
Videoannonse
Annonse
Gjest Zaria
Skrevet

Vanskelig å fremheve noen spesielle, jeg synes de fleste virker som veldig skjønne og flotte damer💕

Skrevet

Jeg fikk en utrolig hyggelig PM fra Modesty Blaise etter et innlegg om vekt og kalorier. Det satte jeg veldig stor pris på! 👍😊

Skrevet

Sug lut for president 👑

Anonymous poster hash: 5bfb9...c93

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Jeg har en del respekt for de fleste som svarer med nick og enkelte tenker jeg at virker som veldig herlige mennesker.

Skrevet

Klarer ikke huske på alle jeg har lyst til å nevne en gang.
Syns alle de faste brukerne som signerer med nick er flotte damer på hver sin måte :)

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet (endret)

Stjernen og mamma_bergen er greie damer tror jeg.

Endret av MammaTilKidsa
Skrevet

Hyggelig tråd :)

Dytter!

Anonymous poster hash: ef997...b0b

Skrevet

Jeg har en del respekt for de fleste som svarer med nick og enkelte tenker jeg at virker som veldig herlige mennesker.

Jeg tenkte faktisk her om dagen at du er en av mine favoritter i den grad det er mulig å ha noen her inne. Ser ofte at vi har like meninger om ting og jeg liker måten du svarer andre på :) Vi var i samme ikm-gruppe helt i starten når jeg begynte å prøve, så det er noen nick jeg husker ekstra godt :) 

Skrevet

Det er noen brukere her jeg "kjenner" litt, men utover dem har jeg lagt merke til Superdolly. Vi er veldig ofte enige og jeg synes hun argumenterer fornuftig og godt. Synes også Pashla er god til å argumentere selv om jeg ikke alltid er enig i hennes meninger. Liker overlord som stadig innhenter råd om vesker, sko, kjoler og annet.

Anonymous poster hash: 23d81...891

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Jeg tenkte faktisk her om dagen at du er en av mine favoritter i den grad det er mulig å ha noen her inne. Ser ofte at vi har like meninger om ting og jeg liker måten du svarer andre på :) Vi var i samme ikm-gruppe helt i starten når jeg begynte å prøve, så det er noen nick jeg husker ekstra godt :)

Utrolig hyggelig å høre :) Har lagt merke til deg også som en av de jeg synes om her inne :)

Skrevet

Digger Pashla og Sug lut for deres kjappe og skarpe replikker! Beundrer folk som er så kvikke (får sagt ting med få ord - på en smart måte). Ikke alltid jeg er enig og noen ganger kan skarpheten og ironien bikke over grensen til ufint men jeg liker alltid å følge diskusjoner hvor de er involvert. Har mange ganger lurt på hvordan de er i virkeligheten og hva de jobber med.

Videre synes jeg Fru hjertego (å nei, husker jeg nicket riktig??) virker tvers igjennom snill og klok, og rettferdig. Beundrer mennesker som henne også, som er så snille og generøse på en oppriktig måte.

Anonymous poster hash: f7678...bda

Skrevet

Liker Mrs. Marple. Hun virker så koselig og varm. Pluss at hun har livserfaring virker det som :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...