Gå til innhold

vurderer å være dagmamma til høsten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å være dagmamma for ei lita jente til høsten. Begge foreldrene jobber og jenta får ikke bhg-plass før tidligst i oktober. Jeg er arbeidsledig og kjenner jenta ganske godt fra før da jeg og mammaen er venner.

Mammaen var fortvilet pga mangel av bhg-plass til høsten, så jeg tilbydde meg å være dagmamma om jeg ikke fikk meg jobb selv.. problemet er at jeg vet ikke hvordan dette funker i praksis og hvor mye jeg skal ta betalt(landsbygda i trøndelag)

Tips?

Anonymous poster hash: a2478...309

Anonymous poster hash: 49602...2ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet du ikke kan motta arbeidsledighetstrygd fra NAV samtidig som du er dagmamma. For å motta det må du være reel arbeidssøker noe du ikke er når du har kontrakt på barnepass.

Så dermed må du tenke hva du taper i penger fra NAV i forhold til hva du skal ta i lønn! :-)

Anonymous poster hash: 7a47e...e3b

Skrevet

Du vet du ikke kan motta arbeidsledighetstrygd fra NAV samtidig som du er dagmamma. For å motta det må du være reel arbeidssøker noe du ikke er når du har kontrakt på barnepass.

Så dermed må du tenke hva du taper i penger fra NAV i forhold til hva du skal ta i lønn! :-)

Anonymous poster hash: 7a47e...e3b

Får ikke arb.ledighetstrygd jeg, så taper ingenting på det😉

hi

Skrevet

Ingen?

Skrevet

Kontantstøtta pluss en barnehageplass er vanlig... Hyggelig å kunne være dagmamma om du føler du har tid og overskudd😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...