Gå til innhold

Typisk for 80-90 tallet som ikke fins lenger... Come on!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

 

Basic (?). Tror den het det, var en ren melkesjokolade i en litt tykk "kubbe", pakket i papir som var sølvfarget tror jeg. Var en litt tørr melkesjokolade liksom, ikke noe fyll. Jeg digget den :)

 

Ellers er vel magebeltet/strikkbeltet borte? Hadde et brett sort magebelte i strikk med mange hekter på foran.

Det tynne, tynne skinnbeltet har vel også blitt borte. Som vi hadde nederst i beltehektene så toppen av dongeribuksen nærmest stakk litt utover.

Herlighet så mye rart vi gjorde med dongeribuksene, når de ble for små spratt vi opp yttersømmen og sydde inn et felt med stoff, rosa f.eks. Nederst brettet vi kanten inn og sydde gjerne på en blondekant :fnise: Til slutt klippet vi av buksa rett under lommene så det ble en kortbukse. Men Levisbuksene kostet vel nesten like mye den gangen som de gjør nå så de måtte brukes til de var helt morkne. Jeg fikk en i året husker jeg, en ny Levisbukse til skolestart hvert år...

 

Anonymous poster hash: 2a9bb...db7

Åå jeg og digget den sjokoladen - men når jeg nevner den for folk i dag er det ingen som husker den

 

Anonymous poster hash: beee4...19d

 

Het den ikke Riegel? 

 

Ååå, Riegel sjokoladen var jo kjempegod :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strekkbukse

Keepers

Date

Helene og gutta

Sefa bukser

Buffalosko

Hyperstate

Kjeft leskedrikk

SlimeSlurps

Hårmascara

Choker/ superstramme kjeder i plast

Den beste musikken EVER!

 

Anonymous poster hash: b867d...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riegel sjokoladen

Disney sjokolade

Lys block melkesjokolade

James bond potetgull

OL ringer potetgull

Og selvsagt blues sjokoladen 💖💖

 

 

 

Anonymous poster hash: bd5b8...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Hei jenter, jeg trenger litt hjelp til en parfyme. Jeg tror den het kenzo og var formet som et blad, men jeg kommer ikke på navnet på den. Den var utrolig populær på 80- og 90 tallet kan jeg huske.

MVH

Fred Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Modem - Den lille boksen som stod mellom telefonkontakten og datamaskinen som gjorde at man kunne ringe opp nettet, og man måtte betale tellerskritt for tiden man var på nett. Dersom man ikke var så heldig at man hadde ISDN-linje kunne man ikke bruke fastlinjen samtidig. Mobiltelefon hadde man ikke dersom man ikke var rik, så skulle man ringe noen måtte med bruke fastlinjen

Anonymkode: 851fa...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mener du stekepanna? Er den fra 80 - 90 tallet?

Anonymkode: 88a75...b83

Ja. Tipper tidlig 90 tall

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, prekæs skrev:

Ja. Tipper tidlig 90 tall

 

Åå, kan aldri huske å ha sett de eller hørt om de, måtte google 😄

Anonymkode: 88a75...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fasttelefon - helst som en figur (fotball feks), eller med laaaaaang ledning sånn som i film og serie. Helst også flere telefoner så det gikk an å lytte på storesøskens samtaler 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...