Gå til innhold

15 000kr/mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det "dårlig lønn"? Finnes det yrker med høyere lønning en kan søke uten utdanning?

Anonymous poster hash: a1595...f2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Er nok helt sikkert bedre betalt jobber ja. Jeg har ikke spesielt mye utdannelse heller, og har utbetalt ca. 26 000 i mnd. Jobber i industrien.

Anonymous poster hash: fe73e...c62
Skrevet

Er nok helt sikkert bedre betalt jobber ja. Jeg har ikke spesielt mye utdannelse heller, og har utbetalt ca. 26 000 i mnd. Jobber i industrien. Anonymous poster hash: fe73e...c62

Tips til yrkersom gir høyere lønn? Får absolutt tillatt minstelønn (satt av arb.tilsynet), har vært mye utnytting i den bransjen

Skrevet

Er det "dårlig lønn"? Finnes det yrker med høyere lønning en kan søke uten utdanning?

Hva jobber du med?

Anonymous poster hash: caf35...757

Skrevet

Er det "dårlig lønn"? Finnes det yrker med høyere lønning en kan søke uten utdanning?Anonymous poster hash: a1595...f2a

Hva jobber du med? Anonymous poster hash: caf35...757

Renhold

Skrevet

Er det "dårlig lønn"? Finnes det yrker med høyere lønning en kan søke uten utdanning?Anonymous poster hash: a1595...f2a

Hva jobber du med? Anonymous poster hash: caf35...757

RenholdAnonymous poster hash: a1595...f2a

Ja, 100 % da sikkert ????

Anonymous poster hash: d8847...cc4

Skrevet

Jeg jobbet med renhold som 17 åring.. Deltid i et vanlig firma. Fikk utbetalt 8000 etter skatt. Jobbet 4 timer hver uke på kvelden. Ringte mamma og sjekket for vi jobbet sammen da. Dette må være lite jobb eller feil betalt vel?? Kun 16 ut nå??

Jeg var jo steinrik da!

Anonymous poster hash: caf35...757

Skrevet

Jobbet tidligere med renhold. Fikk vel ca 25000 i mnd tror jeg

Skrevet

Jeg jobbet med renhold som 17 åring.. Deltid i et vanlig firma. Fikk utbetalt 8000 etter skatt. Jobbet 4 timer hver uke på kvelden. Ringte mamma og sjekket for vi jobbet sammen da. Dette må være lite jobb eller feil betalt vel?? Kun 16 ut nå??

Jeg var jo steinrik da!Anonymous poster hash: caf35...757

Det kommer kanskje an på hvor man jobber

Dette er absolutt minstelønn

Skrevet

Jobbet tidligere med renhold. Fikk vel ca 25000 i mnd tror jeg

Hvilket firma? (Kanskje de finnes her ;) )

Skrevet

Dette er absolutt minstelønn

4 timer i uka med 8 lapper ut er jo bra.

Om firma du jobber for betaler lite, søk ny jobb.

Skrevet

Dette er absolutt minstelønnAnonymous poster hash: a1595...f2a

4 timer i uka med 8 lapper ut er jo bra.

Om firma du jobber for betaler lite, søk ny jobb.

Men hva kan man søke på uten utdanning, og kun med erfaring fra renhold?

Skrevet

jeg jobber i dagligvare og har utbetalt ca 22 000 kr på 70 % Stilling. Jeg har tariff.

Skrevet

jeg jobber i dagligvare og har utbetalt ca 22 000 kr på 70 % Stilling. Jeg har tariff.

Sikkert bedre jobb, mtp at du slipper unna de verste fysiske anstrengelsene (renholdet her går ikke bare i vasking, også å rydde ut der folk har dødd osv, bære tinge møbler)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...