Gå til innhold

Tips til 2-årsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Partytelt og gryterett? Snitter? Hamburgere?

Vil feire utendørs, men sist feiring ble mislykket pga værmeldingen tok feil og det kom en kraftig skur iet kvarter som ødela alt :( kjenner jeg ikke orker så veldig mye av det der "alle samles sammen, jippi"-greiene med både mine foreldre og svigers sammen.

Er det OK å ha 2 feiringer, én med svigers og en med mine foreldre? Eller er det teit? Blæ..vil egentlig ikke lage noen sånn feiring i det heletatt, men føler det er min plikt

Anonymous poster hash: 45f90...1fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en enkel gryterett eller koldtbord, og inviter alle på en gang,så slipper du å ha så mange feiringer. Tre timer med alle klarer du vel?:)

I trøndelag er været så ubestemmelig at jeg hadde satset på innendørs og heller tatt det på sparket om man kunne være ute istedet.

Anonymous poster hash: c830d...edc
Skrevet

Trenger du full middag da?

I vår familie er det helt vanlig å invitere til kaffe og kake, da kommer folk ferdig spist og tar et kakestykke eller tre og en kopp kaffe.

Vi har veldig lave skuldre og uhøytidelige bursdager.

Verandadøra åpen, serverer kake og kaffe inne også kan folk sette seg der de vil alt etter hva vær og vind bestemmer.

Anonymous poster hash: b8b41...ff2
Skrevet

Har ikke plasss innendørs, nemlig, da må jeg leie lokale. Hva slags gryteretter er "sosialt akseptert"? Svigermor & co skal ha møte etter feirngen for å diskutere hvor utrolig dritt maten vår smakte, og så ringe oss og fortelle oss det i ettertid (standard prosedyre) så de liker jo ikke maten uansett hva vi serverer. Men min normale familie er normal og liker det meste tror jeg... Jegergryte? ;) tandoori?

Tror jeg går for en gryte i allefall. Tre timer er vel passe ja :) skriver man det i invitasjonen? "Bursdag fra kl 14-17"?

Skrevet

Trenger du full middag da? I vår familie er det helt vanlig å invitere til kaffe og kake, da kommer folk ferdig spist og tar et kakestykke eller tre og en kopp kaffe.Vi har veldig lave skuldre og uhøytidelige bursdager. Verandadøra åpen, serverer kake og kaffe inne også kan folk sette seg der de vil alt etter hva vær og vind bestemmer. Anonymous poster hash: b8b41...ff2

Det hadde jo også gått an å bare ha kaker og kaffe. Men hvilken tid er best hvis det bare blir kaker? Før middagstid? Ungen legger seg 1830 :)

Skulle ønske jeg hadde stor plass inne, hadde vært lettere ;)

Skrevet

Trenger du full middag da? I vår familie er det helt vanlig å invitere til kaffe og kake, da kommer folk ferdig spist og tar et kakestykke eller tre og en kopp kaffe.Vi har veldig lave skuldre og uhøytidelige bursdager. Verandadøra åpen, serverer kake og kaffe inne også kan folk sette seg der de vil alt etter hva vær og vind bestemmer. Anonymous poster hash: b8b41...ff2

Det hadde jo også gått an å bare ha kaker og kaffe. Men hvilken tid er best hvis det bare blir kaker? Før middagstid? Ungen legger seg 1830 :)

Skulle ønske jeg hadde stor plass inne, hadde vært lettere ;)

Lørdag klokken 14?

Da har folk spist frokost/lunsj og skal ha middag på kvelden hjemme.

Å skrive når bursdagen er slutt i et familieselskap er veldig rart synes jeg. Når vi inviterer sier vi at de kan komme i f.eks totiden og ikke noe mer, så går folk hjem etterhvert som de blir lei av å være i bursdag...

Anonymous poster hash: b8b41...ff2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...