Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Noe spesielt jeg må tenke på? Anonymous poster hash: ef864...8dd
rytme Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Første kontroll pleier å være mellom uke 8 og 12. Så jeg sier, kontakt lege eller jordmor nå du hvis du ikke har vært på kontroll Du skal ta folat frem til uke 12, så hvis du ikke har gjort det så får du ta det nå denne uken i alle fall
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Jeg ville ha jordmpr, så da jeg ble gravid med mine tre barn, kontaktet jeg jordmor etter ca 12 uker og så får du beskjed om hva som skal skje videre Anonymous poster hash: 4a72c...dc2
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Jeg er også i uke 11. Jeg venter med legetime til uke 13/14 men det er fordi jeg skal ha duotest og vil vite resultatet av denne før jeg gjør noe mer hos lege. Her får vi ikke time hos jordmor før vi har vært hos lege og tatt blodprøver(kan såklart bestille og få time, men man må da til lege først.) Anonymous poster hash: 2ecf4...5c7
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #5 Skrevet 8. mai 2015 Her jeg bor er det vanlig med en legetime mellom uke 8 og 12, og jordmor fra uke 16. Jeg var hos legen i uke 9. Jeg fulgte det kommunen anbefalte og det var blodprøver og sånt hos legen og resten av timene hos jordmor. Ring legekontoret ditt nå du Anonymous poster hash: 5a082...d89
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #6 Skrevet 8. mai 2015 Jeg er også i uke 11. Jeg venter med legetime til uke 13/14 men det er fordi jeg skal ha duotest og vil vite resultatet av denne før jeg gjør noe mer hos lege. Her får vi ikke time hos jordmor før vi har vært hos lege og tatt blodprøver(kan såklart bestille og få time, men man må da til lege først.) Anonymous poster hash: 2ecf4...5c7 Får du duotest uten å ha vært henvist fra lege, da? Anonymous poster hash: e61c5...c1b
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #7 Skrevet 8. mai 2015 Jeg er også i uke 11. Jeg venter med legetime til uke 13/14 men det er fordi jeg skal ha duotest og vil vite resultatet av denne før jeg gjør noe mer hos lege. Her får vi ikke time hos jordmor før vi har vært hos lege og tatt blodprøver(kan såklart bestille og få time, men man må da til lege først.) Anonymous poster hash: 2ecf4...5c7 Får du duotest uten å ha vært henvist fra lege, da? Anonymous poster hash: e61c5...c1b Nei, jeg var hos legen i uke 6 og ble henvist, men ble ikke gjort noe annet på den timen. Anonymous poster hash: 2ecf4...5c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå