Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 å ha brudebilder av deg og din eksmann på facebookprofilen din når du er i et nytt forhold? Ekskona til samboern min har enda bildene fra bryllupet deres i egen mappe der, og inkluderte bildene av dem i facebookvideoen hun lagde. Synes det er merkelig at hennes nye mann ikke sier noe på det? Hun driver hele tiden og kommenterer på svigermors oppdateringer, til tross for at de ikke var spesielt nære da min samboer var gift med henne. Hun drev også på å ringte min samboer rett før hun skulle gifte seg med den nye mannen, for å se om toget virkelig var gått virket det som. Han hadde da akkurat møtt meg, og ba henne slutte å ringe han. Er det bare meg, eller er dama enda interessert i eksmannen sin? Anonymous poster hash: a2c68...abd
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Det kan godt hende, men om mannen din avviser henne så hadde jeg bare prøvd å overse henne. De har en fortid sammen, ikke så rart at hun fortsatt snakker med eks svigermor om de hadde et greit forhold. Det er ikke sikkert hun tenker over at bildene ligger der en gang. Anonymous poster hash: 99157...2cf
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Svigermor var mindre begeistret for henne. Hun fortalte meg hun var en rotekopp, og at hun var glad sønnen hennes ikke hadde fått barn med henne. Så de hadde neppe et så godt forhold. Hun adda svigermor på facebook samme dag som hun skaffa seg det (svigermor er ikke så teknisk anlagt). En periode drev hun på å sendte meldinger til sambo om de kunne bli facebook venner, og der foreligger mye blunketegn og smileys i meldingene. Sambo sendte henne en melding og sa det var nok best de ikke hadde noe kontakt mer, og da ble hun sur og satte under en middag med noen felles bekjente av dem og fortalte at hun synes det var sååå upassende at hun ikke skulle kunne ha kontakt med han. Skjønner ikke dama hva en skilsmisse innebærer? Hun har da på ingen måte noe krav på kontakt med sin eksmann. Hun dro fra han, og angret seg og ville tilbake. Men da satte han foten ned og sa at skilsmisse blir det. Hun hadde holdt på i godt over ett år for å få han tilbake, og de var visstnok gode venner og han hjalp henne endel med diverse i etterkant. Da han møtte meg sa han til henne at han ikke kunne være der mer for henne, det likte hun visst ikke... HI Anonymous poster hash: a2c68...abd
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Jeg tenker at bildene representerer en del av hennes fortid, og ser absolutt ikke noe galt i at de ligger på facebook. At hun stadig maser på manen om videre kontakt, når han har gitt uttrykk for å ikke ønske det, ser jeg derimot som upassende. Men sålenge mannen avviser henne hadde jeg overhodet ikke giddet å bruke energi på det. Anonymous poster hash: 1a640...c6c
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #5 Skrevet 8. mai 2015 å ha brudebilder av deg og din eksmann på facebookprofilen din når du er i et nytt forhold? Ekskona til samboern min har enda bildene fra bryllupet deres i egen mappe der, og inkluderte bildene av dem i facebookvideoen hun lagde. Synes det er merkelig at hennes nye mann ikke sier noe på det? Hun driver hele tiden og kommenterer på svigermors oppdateringer, til tross for at de ikke var spesielt nære da min samboer var gift med henne. Hun drev også på å ringte min samboer rett før hun skulle gifte seg med den nye mannen, for å se om toget virkelig var gått virket det som. Han hadde da akkurat møtt meg, og ba henne slutte å ringe han. Er det bare meg, eller er dama enda interessert i eksmannen sin? Anonymous poster hash: a2c68...abd Gæren kjerring, vil jeg tro Anonymous poster hash: ee37c...bb8
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #6 Skrevet 8. mai 2015 å ha brudebilder av deg og din eksmann på facebookprofilen din når du er i et nytt forhold? Ekskona til samboern min har enda bildene fra bryllupet deres i egen mappe der, og inkluderte bildene av dem i facebookvideoen hun lagde. Synes det er merkelig at hennes nye mann ikke sier noe på det? Hun driver hele tiden og kommenterer på svigermors oppdateringer, til tross for at de ikke var spesielt nære da min samboer var gift med henne. Hun drev også på å ringte min samboer rett før hun skulle gifte seg med den nye mannen, for å se om toget virkelig var gått virket det som. Han hadde da akkurat møtt meg, og ba henne slutte å ringe han. Er det bare meg, eller er dama enda interessert i eksmannen sin? Anonymous poster hash: a2c68...abd Gæren kjerring, vil jeg tro Anonymous poster hash: ee37c...bb8 Eller kanskje hun enda har følelser for han? Hun har tidligere sagt til felles bekjente at hennes nåværende mann alltid vil være nummer to. Tragisk HI Anonymous poster hash: a2c68...abd
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #7 Skrevet 8. mai 2015 Hun er nok ikke over ex-mannen sin! Tragisk menneske. Anonymous poster hash: 65b5a...96f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå