Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Nå i helgen skal jeg og mannen bort en kveld. Kommer hjem rundt kl. 23.00 tenker jeg. Vi har ordnet med barnevakt. Bestemor kommer hit noen timer, men jeg lurer på om det egentlig burde være nødvendig. Jentene er 10 og 8, selvstendige og greie. De krangler sjelden og aldri hvis de er alene hjemme. Da vi fortalte at bestemor skulle være her når vi var borte var reaksjonen deres "Hvorfor det?" På dagtid er de vant til å være alene noen timer og de liker det, men på kveldstid har vi aldri latt dem være alene. Når kan vi egentlig regne med at de kan være alene en kveld? Når sluttet dere med barnevakt eller når regner dere med å slutte. Anonymous poster hash: 28624...b2f
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Mine barn er 14, 11, 8 og 6 år og de kan godt være alene hjemme om det f.eks er et foreldremøte når mannen har kveldsvakt. Har aldri vært borte fra dem etter sengetid for de to eldste da, men de to eldste klarer fint å legge de to yngste. Det er veldig sjelden vi er borte fra dem på kvelden da, er ikke mange gangene i året det skjer. Men ihvertfall de siste to årene har jeg kunnet gå f.eks på et foreldremøte uten å ha barnevakt. Anonymous poster hash: 9304e...d52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå