Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Dette er på ingen måte noen "henge ut/mobbe" tråd - så de som har dritt å slenge bes gå et annet sted Har skrevet bachelor om et tema innenfor rusmiljøet,og kjenner også dessverre et par fra min barndom som har valgt litt feil i livet. MEN - hva er det som gjør at man tar det steget og injiserer heroin? Jeg mener, ofte går det jo en grense for de fleste hvor man kan "forsvare" et rusmisbruk med at man bare eksperimenterer, eller at man ikke er avhengig osv, men samtidig er det en ganske felles oppfatning at mennesker som setter sprøyter er typisk "narkomane". Tenkte du over denne overgangen da du injiserte første gang? Var det et vanskelig valg? Hva fikk deg til å gjøre det? Og regnet du deg selv for å være rusmisbruker før du injiserte? Anonymous poster hash: 5ec2a...f6d
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Dette er på ingen måte noen "henge ut/mobbe" tråd - så de som har dritt å slenge bes gå et annet sted Har skrevet bachelor om et tema innenfor rusmiljøet,og kjenner også dessverre et par fra min barndom som har valgt litt feil i livet. MEN - hva er det som gjør at man tar det steget og injiserer heroin? Jeg mener, ofte går det jo en grense for de fleste hvor man kan "forsvare" et rusmisbruk med at man bare eksperimenterer, eller at man ikke er avhengig osv, men samtidig er det en ganske felles oppfatning at mennesker som setter sprøyter er typisk "narkomane". Tenkte du over denne overgangen da du injiserte første gang? Var det et vanskelig valg? Hva fikk deg til å gjøre det? Og regnet du deg selv for å være rusmisbruker før du injiserte? Anonymous poster hash: 5ec2a...f6d Tror ikke der er så mange av de her;) men kjenner ei som tok det steget.. og da var det vel fordi hun ble likegyldig til livet. Det spilte ingen rolle om hun gjorde det eller ikke. Livet var jævlig okke som. Hun mistet barna sine og fikk de mest trolig ikke tilbake. Hun ble utsatt for overgrep og omsorgssvikt hele barnfom og ungdomsårene. Heroin hjalp til med å døyve smertene. Pillene og hasjen gav ikke den samme virkningen lenger. Anonymous poster hash: f8320...446
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå