Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 åringen har fri idag? Kjørte henne til far igår. Hun var ute når jeg hentet og de voksne var spredd til alle kanter, jeg så ingen. Ba henne si fra og hun sa hun gjorde det - bør kanskje ringe allikevel? Ingen svar nå, men de spiser vel. De har ikke nettside der man kan legg ein beskjed

Anonymous poster hash: 12985...42a

Videoannonse
Annonse
Gjest Maiken og barna
Skrevet

Selvfølgelig gir man beskjed når barnet ikke dukker opp.

Skrevet

Eh...ja.

Anonymous poster hash: 10897...d6f

Skrevet

Ja, da ville jeg ringt. 

Men er det virkelig vanlig å hente barnet sitt uten å snakke med noen av de ansatte?

Anonymous poster hash: fce65...e5c
Skrevet

Er vel ikke barnets oppgave å gi beskjed? Utrolig spesielt at du hentet barnet uten å gi beskjed til en av de ansatte. Da venter du til du ser en...du henter bare ikke et barn og drar..

Anonymous poster hash: 10897...d6f

Gjest Maiken og barna
Skrevet

Ganske uansvarlig av deg å hente et barn uten å gi beskjed til de ansatte. Sånn sett rart at barnehagen 7kkw etterlyste barnet. Du må gi beskjed når du kommer og tar med barnet. Hva om de hadde trodd barnet var borte? Utrolig lite gjennomtenkt

Skrevet

Dersom barnet er hos far i dag så er det vel naturlig at far gir beskjed til barnehagen selv.

Anonymous poster hash: ecde4...b21

Skrevet

Ja far må si fra i dag. Og selvfølgelig sier man i fra at man henter ungen

Anonymous poster hash: e9c82...de2

Skrevet

Neida, de var ute og så at hun ble hentet, hørte til og med de sa hadet til henne. Så gikk jeg inn og hentet ting til henne og da så jeg ingen voksne. De var sikkert på baksiden av bhg et sted. Sa fra til far at han kan si fra at han har henne og at hun tar fri. Jeg er ikke uansvarlig nemlig! Bruker jo og si fra..

Skrevet

Når far har henne er det hans ansvar å gi beskjed, med mindre dere har avtalt at du gir beskjed ved henting eller levering.

Anonymous poster hash: e6efe...ca4

Skrevet

Neida, de var ute og så at hun ble hentet, hørte til og med de sa hadet til henne. Så gikk jeg inn og hentet ting til henne og da så jeg ingen voksne. De var sikkert på baksiden av bhg et sted. Sa fra til far at han kan si fra at han har henne og at hun tar fri. Jeg er ikke uansvarlig nemlig! Bruker jo og si fra..

ehh??

Hvis du HØRTE at barnet snakket til noen voksne, så kunne du vel gått etter og snaket med de voksne selv?

Anonymous poster hash: 815d0...54a

Skrevet

Ja du eller far ringer og gir beskjed at barnet har fri.. Neste gang du henter, sørger du for at de ansatte har sett deg og gitt uttrykk (ved et vink, hei, hadet osv) at de har sett deg! Av og til er det slik at det ser ut som om noen har sett deg, men det er mange i en Bhg og det er ikke alltid tilfelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...