Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Jeg skal bake kake til en kollegas konfirmant. Har dere noen gode råd hvilke kake jeg kan bake, en eller to dager i forveien? Ikke ostekake... Anonymous poster hash: 2c418...899
geitemarken Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Vi er glade i søte og tunge kaker. Her ville du ha gjort suksess med suksess terte, konfektkake, oreokake o.l.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Vi er glade i søte og tunge kaker. Her ville du ha gjort suksess med suksess terte, konfektkake, oreokake o.l. Takk for svar. Har aldri lagd noen av de kakene... Er de vanskelige å bake? Anonymous poster hash: 2c418...899
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Oreokake! Skal ikke i ovn. Veldig enkel men tar litt tid pga flere lag oppå hverandre. Best dagen etter den er laget! Anonymous poster hash: daaff...23c
geitemarken Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 (endret) Konfektkake kan være litt tricky. Sukessterta medium vanskelig og oreokake lett. Det som var mest poppis hos ungene i vår konfirmasjon var vanlig brownie med is til, men den bør man lage samme dag. Sjekk ut snickers kake den synes jeg er god. Endret 7. mai 2015 av geitemarken
Gjest Tuyo Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Ok. Supert! Kan jwg lage snickerskaka dagen før eller to?
Himmel og hav Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 Gulrotkake med ostekrem og Charlotte russe kan fint gjøres ferdig et par dager i forveien.
geitemarken Skrevet 7. mai 2015 #8 Skrevet 7. mai 2015 Ok. Supert! Kan jwg lage snickerskaka dagen før eller to? Mja, du kan lage alt utenom kremen klart. Så kan man piske kremen på dagen å ha over kaken og strø over hakket sjokolade og nøtter. Dagen i forveien går fint, men et par dager er litt i grenseland tror jeg. Da ville jeg heller ha satset på oreokake (med litt mindre sukker enn oppskriften sier og med litt kaffe) som blir bedre av å stå et par dager.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #9 Skrevet 7. mai 2015 Snickers kake I langpanne fra det søteliv.no Beste kaken som finnes. Kan fint lages to dager I forveien. Unger elsker den. Anonymous poster hash: d2809...f63
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. mai 2015 #10 Skrevet 8. mai 2015 Gulrotkake med fluffy krem i swirls. Ikke vanskelig, trenger bare en stjerneformet sprøytetipp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå