Gå til innhold

Ville dere kjøpt denne (bil)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe en Toyota corola 1998 modell og kjørt 118000 km. Pris 26500. Da slipper jeg lån. Ville dere kjøpt den? Har ikke så mye penger.

Anonymous poster hash: 76561...824

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo helt an på hvordan den er. Om den er eu godkjent. Om den har blitt fulgt opp og om dekkene er bra. Har den komplett servicehefte? Dokumentert reparasjoner/ utbedringer? Generelt standen på bilen spiller inn her. Ikke bare km stand og pris. Dessverre er det mange som kjøper bil øya i nakken.

Så min anbefaling er undersøke nøye!!

Anonymous poster hash: a8f08...192

Skrevet

Lurer på å kjøpe en Toyota corola 1998 modell og kjørt 118000 km. Pris 26500. Da slipper jeg lån. Ville dere kjøpt den? Har ikke så mye penger.

Anonymous poster hash: 76561...824

Ja, er det den som står på Nesttun kunne jeg fint kjøpt den, ser helt ok ut til prisen, eu godkjent og bra kilometerstand

Anonymous poster hash: 8b788...804

Skrevet

Bensin? Hvor mange liter? Rust? For lav km trenger ikke å være ett pluss..

Billig da. Viktigste er om det er rust på ramma.

Anonymous poster hash: 5dba9...6ab

Skrevet

Ville aldri kjørt rundt i en så gammel bil. Sikkerhetsmessig kan den ikke måle seg med biler av nyere dato. Aner ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg ikke hadde hatt råd til ny bil.

Anonymous poster hash: 3e70b...df7

Skrevet

Hadde ikke hatt lyst til å kjøre rundt på ungene mine i en såpass gammel bil jeg nei.

Anonymous poster hash: 498a2...cb1

Skrevet

Har så gammel bil jeg. Gått 155000 og kommer til å gå i mange år til (håper jeg)

Viktig å sjekke rust. Spesielt rundt kanaler o.l . Sjekk for lakkbobler om de har tenkt å skjule det

Se om det er lenge til regreimskifte, neste eu osv

Sånt kan fort bli dyrt.

Ellers så er det jo en grei bil :)

Anonymous poster hash: b9c6e...b2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...