Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Jeg føler meg så utrolig tom hele tiden.. Tom, trist og ensom, uten at jeg har noen som helst slags grunn til det.. Det er så utrolig lenge siden jeg har ledd og hatt det moro, sånn som jeg hadde ofte før.. Kan man bare bli deprimert uten noen spesiell grunn?? Noen som har opplevd noe lignende? Anonymous poster hash: c6fc2...308
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Ja har opplevd det samme. Men jeg hadde et par grunner for det da. Traff veggen skikkelig hardt og ble sykemeldt en periode. Begynte å bli bedre og begynte å jobbe igjen, men sleit fortsatt veldig. Begynte på antidepressiva og fikk et helt nytt liv! Jeg nektet først å ta medikamenter for jeg trodde ikke jeg var syk, men er glad jeg snudde står fortsatt på antidepressiva men skal trappe ned i september. Da har jeg vært frisk et halvt år Ring legen din! Anonymous poster hash: 64831...378
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Ja, det har jeg! Viste seg at D vitamin lagrene mine var nesten helt tomme.. Har vært deprimert tidligere, så jeg visste at det ikke var det, var på en måte ikke like altoppslukende, men symptomene var likevel like. Lo lite, var egentlig ganske apatisk.. Har du sjekket vitaminer og jern i det siste? Om det ikke skulle være det så ville jeg prøvd å få snakket med noen om hvordan du har det Anonymous poster hash: 7ae6e...9a0
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Selve kjennetegnet på depresjon er egentlig nettopp slike symptomer uten åpenbar grunn, da kalles det klinisk, endogen depresjon. Men depresjon er også en diagnose som brukes der det er snakk om situasjonsbetinget depresjon, og da kalles den eksogen ( oppstått som følge av ytre hendelser). Anonymous poster hash: b5123...92a
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2015 #5 Skrevet 8. mai 2015 Har lave jernlagre, ellers er det ikke noe som mangler (vitaminmessig hvertfall. Har snakket med lege, og fikk i oppgave å trene litt mer, men det har ikke hjulpet noe særlig.. Skal til lege igjen, så får snakke mer om det da, er bare så dårlig på å åpne meg... Tusen takk for svar, forresten😊 Anonymous poster hash: c6fc2...308
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå