Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Det er altså så ubehagelig med linser. Det føles rett og slett som om jeg har en eller annen øyevippe som sitter fast der inne, hver gang jeg har den i. Er det vanlig at det er sånn? Anonymous poster hash: 1d6ca...fac
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Det tar tid før øynene venner seg til linsene. Kan være at du kan ha nytte av å dryppe øynene av og til. Eller å få tynnere linser? Anonymous poster hash: 1f297...70f
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Det tar alltid litt tid i begynnelsen før man venner seg til det, men det skal ikke kjennes slik ut. Har du prøvd flere forskjellige typer? Har du vært hos optiker for å få målt riktig strl? Tenker at det kan være lurt å prøve andre typer, jeg måtte prøve tre varianter før jeg fant en som var fin å ha på, nå kjenner jeg ikke at de er der
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Har nylig vært hos optiker, i forbindelse med disse linsene jeg har på nå. Har ikke prøvd på noen andre, men synes disse er ganske tykke. Er 14 dagers linser. Anonymous poster hash: 1d6ca...fac
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 Kan det være du setter de på feil vei? For da kjennes de slik ut hos meg. Er ikke samme hvilken vei man setter de på. Anonymous poster hash: 14188...dcd
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Du skal vel tilbake til optikeren til en etterkontroll? Det bør man alltid etter å ha fått tilpasset linser. Hvis det er lenge til du skal dit, så ringer du og ber om en time tidligere, hvis du snart skal dit, venter du med å bruke dem til den dagen du skal dit, da bør du ha dem på så optikeren kan se hvorfor de ikke er gode på. Det er ofte litt ubehagelig med linser i begynnelsen, men det skal ikke kjennes ut som du hele tiden har et rusk på øyet og det skal ikke være verre enn at du glemmer det når du holder på med noe annet. Anonymous poster hash: cf647...017
Mandala Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 Jeg kan ikke bruke annet enn døgnlinser. Linsenes rolls royce. Annet føles tykt og i veien i øyet.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #8 Skrevet 7. mai 2015 10-åringen her brukte ca 4 timer på å venne seg til kontaktlinser. Høres kanskje ut som du har linser som ikke passer deg. Jeg brukte i sin tid månedslinser og det tok det noen dager på venne seg til. Senere har jeg brukt dagslinser og de merket jeg uhyre sjelden noe til. Prøv ut andre linser! Linser er utrolig befriende. Anonymous poster hash: f8688...bc4
Kanutten83 Skrevet 7. mai 2015 #9 Skrevet 7. mai 2015 Jeg brukte ca 1 uke på å venne øynene til linsene, men etter det har det ikke vært noe problem Mulig jeg har veldig sensitive øyne, jeg kan "kjenne" noe på øyet når det ikke er noe der...
Snartmamma2015 Skrevet 7. mai 2015 #10 Skrevet 7. mai 2015 Jeg har hatt samme problem som deg, og har vært igjennom å prøve et hav av linser. Jeg har landet på Synsam (sitt eget merke) sine dagsliner. De er helt fantasisk og merker ikke at jeg har de på.. Du må nok desverre prøve deg frem i linse jungelen..
Gjest Hercule Poirot Skrevet 7. mai 2015 #11 Skrevet 7. mai 2015 Jeg har hatt samme problem som deg, og har vært igjennom å prøve et hav av linser. Jeg har landet på Synsam (sitt eget merke) sine dagsliner. De er helt fantasisk og merker ikke at jeg har de på.. Du må nok desverre prøve deg frem i linse jungelen.. Hvis du sjekker litt, så finner du nøyaktig samme linse med annet navn hos en eller flere av forhandlerne på nett...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #12 Skrevet 7. mai 2015 Hva med laseroperasjon? Anonymous poster hash: 6a74d...04c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå