Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Barnehagen har en sunn profil. De lager varm mat til lunsj hver dag og lager det meste fra grunnen. Tok en titt i kjøleskapet og det var fullt av Melange og First price bordmargarin. Er ikke det litt bakvendt? Vil ikke at barna mine skal spise det! Anonymous poster hash: 54087...3e1
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Å, nei! Verden står ikke til jul! Vi kommer til å ha så mye fett i årene våre, alle mann, at blodproppene vil tette såpass igjen at vi EKSPLODERER! Kjære vene, ring noen! RING NOEN! Vi må få hjelp! Vi må forby alt som heter margarin! Anonymous poster hash: 95eeb...d62
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 Du bare tok en titt i kjøleskapet? Kunne aldri falt meg inn å titte i kjøleskapet i bhg! Og ikke vær så forbanna hysterisk! Det vil helst gå bra , Margarin og first price... Tsk tsk Anonymous poster hash: 1c179...39f
Gjest Maiken og barna Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Hjelpes, HI.....du har noen tøffe år foran deg!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 Det er vel motsetningen mellom sunnhetsprofil og margarin man reagerer på. Velger man en barnehage fordi den har sunnhetsprofil, så finner man ut at de serverer margarin, da har man grunn til å reagere mener jeg. Hva er problemet med å bruke vanlig smør? Det gjør vi her hjemme, vil ikke bruke margarin, det er svært svært usunt. Hvorfor ikke bare bruke smør? Vi har det stående i en smørskål i skapet, det er ikke hardt. Anonymous poster hash: b1ca3...1ce
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #8 Skrevet 7. mai 2015 Det er vel motsetningen mellom sunnhetsprofil og margarin man reagerer på. Velger man en barnehage fordi den har sunnhetsprofil, så finner man ut at de serverer margarin, da har man grunn til å reagere mener jeg. Hva er problemet med å bruke vanlig smør? Det gjør vi her hjemme, vil ikke bruke margarin, det er svært svært usunt. Hvorfor ikke bare bruke smør? Vi har det stående i en smørskål i skapet, det er ikke hardt. Anonymous poster hash: b1ca3...1ce Nettopp!! Det var derfor jeg valgte den barnehagen og så serverer de industrimargarin. Jeg vil at barna skal spise mest mulig naturlig. Hva er galt med smør og f.eks rapsolje? Det koster sikkert mer, men.. Tittet inn i kjøleskapet fordi vi lånte barnehagen til bursdagsfeiring. Anonymous poster hash: 54087...3e1
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #9 Skrevet 7. mai 2015 Å, nei! Verden står ikke til jul! Vi kommer til å ha så mye fett i årene våre, alle mann, at blodproppene vil tette såpass igjen at vi EKSPLODERER! Kjære vene, ring noen! RING NOEN! Vi må få hjelp! Vi må forby alt som heter margarin! Anonymous poster hash: 95eeb...d62 Enig!! Margarin bør forbys. Det fører ingenting godt med seg. Anonymous poster hash: 54087...3e1
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #10 Skrevet 7. mai 2015 Djises!! Anonymous poster hash: 57563...8fa
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #11 Skrevet 7. mai 2015 Det er vel motsetningen mellom sunnhetsprofil og margarin man reagerer på. Velger man en barnehage fordi den har sunnhetsprofil, så finner man ut at de serverer margarin, da har man grunn til å reagere mener jeg. Hva er problemet med å bruke vanlig smør? Det gjør vi her hjemme, vil ikke bruke margarin, det er svært svært usunt. Hvorfor ikke bare bruke smør? Vi har det stående i en smørskål i skapet, det er ikke hardt. Anonymous poster hash: b1ca3...1ce Antakelig har det med matbudsjettet å gjøre. Anonymous poster hash: 9c53e...c78
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #12 Skrevet 7. mai 2015 Djises!! Anonymous poster hash: 57563...8fa Les litt om margarin, så får vi se om du sier det samme. 😏 Anonymous poster hash: 54087...3e1
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #13 Skrevet 7. mai 2015 Det er vel motsetningen mellom sunnhetsprofil og margarin man reagerer på. Velger man en barnehage fordi den har sunnhetsprofil, så finner man ut at de serverer margarin, da har man grunn til å reagere mener jeg. Hva er problemet med å bruke vanlig smør? Det gjør vi her hjemme, vil ikke bruke margarin, det er svært svært usunt. Hvorfor ikke bare bruke smør? Vi har det stående i en smørskål i skapet, det er ikke hardt. Anonymous poster hash: b1ca3...1ce Nettopp!! Det var derfor jeg valgte den barnehagen og så serverer de industrimargarin. Jeg vil at barna skal spise mest mulig naturlig. Hva er galt med smør og f.eks rapsolje? Det koster sikkert mer, men.. Tittet inn i kjøleskapet fordi vi lånte barnehagen til bursdagsfeiring. Anonymous poster hash: 54087...3e1 "Det koster sikkert mer, men.." Du tror ikke det kan ha noe med saken å gjøre da, eller tror du de har et uutømmelig matbidsjett? Anonymous poster hash: eabd5...d13
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #14 Skrevet 7. mai 2015 Det koster da ikke så mye mer med smør, enn med margarin, gjør det vel? Anonymous poster hash: b1ca3...1ce
Gjest Hercule Poirot Skrevet 7. mai 2015 #15 Skrevet 7. mai 2015 Det har nok sin forklaring i budsjettet, vil jeg tro. Men om det er på smør kontra margarin man skal spare... Vel, det er en annen sak. Margarin er lettvint å bruke på brødskiva, til alt annet bør man bruke smør eller en egnet olje.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #16 Skrevet 7. mai 2015 Margarin burde blitt ulovlig for alle! Anonymous poster hash: 71df1...eb3
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2015 #17 Skrevet 7. mai 2015 Det har nok sin forklaring i budsjettet, vil jeg tro. Men om det er på smør kontra margarin man skal spare... Vel, det er en annen sak. Margarin er lettvint å bruke på brødskiva, til alt annet bør man bruke smør eller en egnet olje. Bremykt er også lettvint på brødskiva. 😊 Anonymous poster hash: 54087...3e1
Gjest Hercule Poirot Skrevet 7. mai 2015 #18 Skrevet 7. mai 2015 Det har nok sin forklaring i budsjettet, vil jeg tro. Men om det er på smør kontra margarin man skal spare... Vel, det er en annen sak. Margarin er lettvint å bruke på brødskiva, til alt annet bør man bruke smør eller en egnet olje.Bremykt er også lettvint på brødskiva. 😊 Anonymous poster hash: 54087...3e1 Nja... Men egner seg i alle fall utmerket på knekkebrød!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå