Gå til innhold

Margarin i barnehagen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnehagen har en sunn profil. De lager varm mat til lunsj hver dag og lager det meste fra grunnen. Tok en titt i kjøleskapet og det var fullt av Melange og First price bordmargarin. Er ikke det litt bakvendt? Vil ikke at barna mine skal spise det!

 

Anonymous poster hash: 54087...3e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok de overlever.

Skrevet

Oh my...

 

Anonymous poster hash: 02b63...214

Skrevet

Å, nei! Verden står ikke til jul! Vi kommer til å ha så mye fett i årene våre, alle mann, at blodproppene vil tette såpass igjen at vi EKSPLODERER! Kjære vene, ring noen! RING NOEN! Vi må få hjelp! Vi må forby alt som heter margarin! 



Anonymous poster hash: 95eeb...d62
Skrevet

Du bare tok en titt i kjøleskapet?

Kunne aldri falt meg inn å titte i kjøleskapet i bhg!

Og ikke vær så forbanna hysterisk!

Det vil helst gå bra ,

Margarin og first price... Tsk tsk

 

Anonymous poster hash: 1c179...39f

Gjest Maiken og barna
Skrevet

Hjelpes, HI.....du har noen tøffe år foran deg!

Skrevet

Det er vel motsetningen mellom sunnhetsprofil og margarin man reagerer på. Velger man en barnehage fordi den har sunnhetsprofil, så finner man ut at de serverer margarin, da har man grunn til å reagere mener jeg. 

 

Hva er problemet med å bruke vanlig smør? Det gjør vi her hjemme, vil ikke bruke margarin, det er svært svært usunt. Hvorfor ikke bare bruke smør? Vi har det stående i en smørskål i skapet, det er ikke hardt. 



Anonymous poster hash: b1ca3...1ce
Skrevet

 

Det er vel motsetningen mellom sunnhetsprofil og margarin man reagerer på. Velger man en barnehage fordi den har sunnhetsprofil, så finner man ut at de serverer margarin, da har man grunn til å reagere mener jeg.

 

Hva er problemet med å bruke vanlig smør? Det gjør vi her hjemme, vil ikke bruke margarin, det er svært svært usunt. Hvorfor ikke bare bruke smør? Vi har det stående i en smørskål i skapet, det er ikke hardt.

 

Anonymous poster hash: b1ca3...1ce

Nettopp!! Det var derfor jeg valgte den barnehagen og så serverer de industrimargarin. Jeg vil at barna skal spise mest mulig naturlig. Hva er galt med smør og f.eks rapsolje? Det koster sikkert mer, men..

 

Tittet inn i kjøleskapet fordi vi lånte barnehagen til bursdagsfeiring.

 

Anonymous poster hash: 54087...3e1

Skrevet

 

Å, nei! Verden står ikke til jul! Vi kommer til å ha så mye fett i årene våre, alle mann, at blodproppene vil tette såpass igjen at vi EKSPLODERER! Kjære vene, ring noen! RING NOEN! Vi må få hjelp! Vi må forby alt som heter margarin!

 

Anonymous poster hash: 95eeb...d62

Enig!! Margarin bør forbys. Det fører ingenting godt med seg.

 

Anonymous poster hash: 54087...3e1

Skrevet

Djises!!

 

Anonymous poster hash: 57563...8fa

Skrevet

 

Det er vel motsetningen mellom sunnhetsprofil og margarin man reagerer på. Velger man en barnehage fordi den har sunnhetsprofil, så finner man ut at de serverer margarin, da har man grunn til å reagere mener jeg.

 

Hva er problemet med å bruke vanlig smør? Det gjør vi her hjemme, vil ikke bruke margarin, det er svært svært usunt. Hvorfor ikke bare bruke smør? Vi har det stående i en smørskål i skapet, det er ikke hardt.

 

Anonymous poster hash: b1ca3...1ce

Antakelig har det med matbudsjettet å gjøre.

 

Anonymous poster hash: 9c53e...c78

Skrevet

Djises!!

 

Anonymous poster hash: 57563...8fa

Les litt om margarin, så får vi se om du sier det samme. 😏

 

Anonymous poster hash: 54087...3e1

Skrevet

 

Det er vel motsetningen mellom sunnhetsprofil og margarin man reagerer på. Velger man en barnehage fordi den har sunnhetsprofil, så finner man ut at de serverer margarin, da har man grunn til å reagere mener jeg.

 

Hva er problemet med å bruke vanlig smør? Det gjør vi her hjemme, vil ikke bruke margarin, det er svært svært usunt. Hvorfor ikke bare bruke smør? Vi har det stående i en smørskål i skapet, det er ikke hardt.

 

Anonymous poster hash: b1ca3...1ce

Nettopp!! Det var derfor jeg valgte den barnehagen og så serverer de industrimargarin. Jeg vil at barna skal spise mest mulig naturlig. Hva er galt med smør og f.eks rapsolje? Det koster sikkert mer, men..

 

Tittet inn i kjøleskapet fordi vi lånte barnehagen til bursdagsfeiring.

 

Anonymous poster hash: 54087...3e1

 

"Det koster sikkert mer, men.."

Du tror ikke det kan ha noe med saken å gjøre da, eller tror du de har et uutømmelig matbidsjett?

 

Anonymous poster hash: eabd5...d13

Skrevet

Det koster da ikke så mye mer med smør, enn med margarin, gjør det vel? 

 



Anonymous poster hash: b1ca3...1ce
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Det har nok sin forklaring i budsjettet, vil jeg tro. Men om det er på smør kontra margarin man skal spare... Vel, det er en annen sak. Margarin er lettvint å bruke på brødskiva, til alt annet bør man bruke smør eller en egnet olje.

Skrevet

Margarin burde blitt ulovlig for alle!

 

Anonymous poster hash: 71df1...eb3

Skrevet

Det har nok sin forklaring i budsjettet, vil jeg tro. Men om det er på smør kontra margarin man skal spare... Vel, det er en annen sak. Margarin er lettvint å bruke på brødskiva, til alt annet bør man bruke smør eller en egnet olje.

Bremykt er også lettvint på brødskiva. 😊

 

Anonymous poster hash: 54087...3e1

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

 

Det har nok sin forklaring i budsjettet, vil jeg tro. Men om det er på smør kontra margarin man skal spare... Vel, det er en annen sak. Margarin er lettvint å bruke på brødskiva, til alt annet bør man bruke smør eller en egnet olje.

Bremykt er også lettvint på brødskiva. 😊

 

Anonymous poster hash: 54087...3e1

Nja... Men egner seg i alle fall utmerket på knekkebrød!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...